حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد فرماندار مشهد از ادامه برخورد جدی با اتباع غیرمجاز خبر داد | فعالیت اتباع غیرمجاز در اطراف حرم امام‌رضا(ع)، به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد ویدئو | کُردی‌صحبت‌کردن پزشکیان با خبرنگار اقلیم کردستان در عراق
سرخط خبرها

واکنش‌های گسترده به جنایت اسرائیل در مدرسه التابعین در مرکز غزه

  • کد خبر: ۲۴۴۲۳۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
  • ۱
واکنش‌های گسترده به جنایت اسرائیل در مدرسه التابعین در مرکز غزه
جنایت جدید رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین در مرکز غزه که منجر به شهادت دست کم ۱۰۰ تن شد با واکنش‌های گسترده روبرو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنایت اسرائیل در الدرج یک جنایت تمام عیار است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت امروز صهیونیست‌ها در محله الدرج در مرکز نوار غزه که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد را یک جنایت تمام عیار عنوان کرد.

آیت الله سیستانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد

دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مدرسه‌ای در نوار غزه، این جنایت را شدیدا محکوم کرد و گفت که کلمات از محکومیت این جنایت زشت عاجز است.

انصارالله: کشتار نمازگزاران غزه با حمایت کامل آمریکا بود

سخنگوی انصارالله یمن سکوت جامعه جهانی در برابر وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه را به شدت محکوم و تاکید کرد که قتل عام آوارگان در نمازخانه مدرسه التابعین در مرکز غزه، با حمایت کامل آمریکا انجام شد.

واکنش جنبش فتح به جنایت جدید اسرائیل در مدرسه آوارگان غزه

منذر الحایک، سخنگوی جنبش فتح در واکنش به جنایت صبح امروز شنبه صهیونیست‌ها در مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه گفت که اشغالگران جنایت بزرگ و بی رحمانه‌ای را علیه غیرنظامیان آواره در این مدرسه مرتکب شدند.

مصر: کشتار امروز فلسطینی‌ها در مدرسه دلیلی قاطع بر عدم اراده اسرائیلی‌ها به توقف جنگ است

وزارت امور خارجه مصر در واکنش به جنایت صبح امروز صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین محله الدرج که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد، اعلام کرد که قتل عام عمدی فلسطینی‌ها دلیل قطعی بر عدم اراده سیاسی طرف اسرائیلی برای پایان دادن به جنگ است.

اردن نیز بمباران مدرسه‌ای در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه اردن امروز شنبه طی بیانیه‌ای در واکنش به بمباران آوارگان و غیرنظامیان در یکی از مدارس نوار غزه، آن جنایت را شدیدا محکوم کرد و گفت که بمباران این مدرسه، نقض آشکار قوانین بین‌الملل و گسترش حمله هدفمند به غیرنظامیان است.

عراق نیز هدف قرار دادن مدرسه آوارگان را محکوم کرد

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز طی سخنرانی امروز خود در مورد مقام زن، جنایت رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن مدرسه آوارگان در محله الدرج غزه را محکوم کرد.

منبع: تسنیم/ ایرنا/ ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر فیجانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
0
0
بنام خدا
باز هم قتل عام وحشیانه مردم بیگناه و بی دفاع فلسطین توسط رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی در سایه بی عملی سازمان های بین المللی و سکوت اکثر دولتمردان جهان.

ارتش سفاک صهیونیستی در ادامه جنایات هولناک خود با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس و استفاده از سلاح‌ها و موشک‌های آمریکایی به مدرسه التابعین (محل اسکان چند هزار از پناهجویان) در محله الدرج در مرکز شهر غزه، بیش از ۱۰۰ نفر را کشته و تعداد زیادی را نیز زخمی کرده است. انتخاب زمان حمله (وقت نماز صبح) و مکانی که محل اسکان زنان و کودکان و دیگر آوارگان بی دفاع است، بیانگر اقدام عمدی اسرائیل جنایتکار برای ایجاد تلفات حداکثری غیرنظامیان و نسل کشی و بیرون راندن مردم غزه از سرزمینشان می باشد.

کجا هستند مدعیان حقوق بشر و داعیان عدالت و آزادی؟ آنهایی که تا یک قاتل جانی یا جاسوس خادم استعمارگران و خائن به ملت خود زندانی یا اعدام می شود، سروصدایشان از کانال رسانه های دشمنان بشریت گوش ها را کر و اذهان بی خبر یا کم اطلاع را مشوش می کند؟

صرف نظر از افرادی که فریب خورده و تحت تاثیر بمباران تبلیغاتی نظام سلطه از واقعیات بی خبرند و از حقیقت دور مانده اند، آیا آن به اصطلاح فعالان حقوق بشر، از جنایات هولناک اسرائیل بی اطلاع هستند یا اصلا وجدان و انسانیت در آنها چنان خفته است که با صدای انفجارهای مرگبار و ویرانگری که گوش فلک را هم کر می کند بیدار نمی شود.

نکته مهم این است که جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین و سایر نقاط جهان نباید با گذشت زمان عادی یا فراموش شود. همه باید باور کنیم که بی‌تفاوتی نسبت به مسئله فلسطین و مسائل سایر جوامع مظلوم جهان نه تنها با اصول انسانی منافات دارد بلکه برای بشریت مسئله ای خطرناک می باشد. سکوت در برابر ستم به همنوعان است که باعث گسترش ظلم و بی عدالتی در سطح جهان می شود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->