حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد فرماندار مشهد از ادامه برخورد جدی با اتباع غیرمجاز خبر داد | فعالیت اتباع غیرمجاز در اطراف حرم امام‌رضا(ع)، به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد ویدئو | کُردی‌صحبت‌کردن پزشکیان با خبرنگار اقلیم کردستان در عراق
سرخط خبرها

فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق

  • کد خبر: ۲۴۴۳۱۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
  • ۲
فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق
در فاصله یک روز مانده به تحویل رسمی لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس بر اساس شنیده‌ها نام فرزانه صادق مالواجرد برای وزارت مسکن و شهرسازی مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق متولد ۱۳۵۵ و فارغ تحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است و در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب شد و تا مرداد سال ۱۴۰۲ در این جایگاه فعالیت کرد.

فرزانه صادق مالواجرد دارای سوابق مختلفی در حوزه معماری و شهرسازی است. برخی از مهم‌ترین سوابق و فعالیت‌های وی عبارتند از:

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران: او در این سمت مسئولیت‌های کلیدی در تعیین سیاست‌ها و نظارت بر توسعه شهری و معماری کشور داشته است. این شورا یکی از مهم‌ترین نهاد‌های تصمیم‌گیری در حوزه شهرسازی در ایران است.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی: فرزانه صادق مالواجرد در این سمت نیز نقش مؤثری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلان شهری و معماری کشور ایفا کرده است. این سمت او را در جایگاه یکی از مهم‌ترین مقامات اجرایی در حوزه شهرسازی کشور قرار داده است.

استاد دانشگاه و محقق: او به عنوان استاد دانشگاه در رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی به تدریس و پژوهش پرداخته است. فعالیت‌های آکادمیک او شامل انتشار مقالات علمی و شرکت در کنفرانس‌های مختلف می‌شود.

مشارکت در پروژه‌های مهم شهری: فرزانه صادق مالواجرد در تدوین و اجرای پروژه‌های مهم شهری و معماری در ایران نقش داشته است. این پروژه‌ها معمولاً شامل برنامه‌ریزی شهری، طراحی معماری، و نظارت بر توسعه فضا‌های شهری می‌شود.

عضویت در نهاد‌های حرفه‌ای: او عضو چندین نهاد و انجمن حرفه‌ای مرتبط با معماری و شهرسازی است که در این نهاد‌ها به تبادل تجربیات و دانش با دیگر متخصصان پرداخته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
0
عجب
رضا
Germany
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
0
کی میخایم یاد بگیریم استاد دانشگاه یعنی پروفسور . و ایشون نهایتا مدرس حق التدریس یا عضو هیئت علمی با درجه مربی میشن وقتی ارشد دارن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->