برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

انتشار دومین تریلر «موآنا ۲» + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۵۳۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
انتشار دومین تریلر «موآنا ۲» + فیلم
دومین تریلر انیمیشن «موآنا ۲» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انیمیشن «موآنا ۲» سه سال بعد، «موآنا» و «ماوی» را بار دیگر برای یک سفر جدید، در کنار خدمه‌ای از دریانوردان متحد می‌کند. موانا پس از دریافت یک تماس غیرمنتظره از اجداد راه‌یاب خود، باید به دریا‌های دور اقیانوس و در آب‌های خطرناک سفر کند تا ماجراجویی را انجام دهد که شبیه آن چیزی نیست که تا به حال دیده است.

دواین جانسون گفته است: «باور دارم که چیز‌های بیشتری وجود دارد و جرات انجام کار‌های بیشتر را دارم... من می‌دانم که این برای من چه معنایی دارد. من که یک مرد با فرهنگ پلی‌نزی و نیمی سیاه پوست و نیمی ساموایی هستم.»

ورایتی نوشت، در دومین تریلر منتشر شده از «موآنا ۲»، موآنا را می‌بینید که در نقش خواهر بزرگتر، خواهر ۳ ساله خود به نام «سیمه» را راهنمایی می‌کند. به عنوان رهبر خشکی و دریا، او جزایر مجاور را برای شواهدی از افراد دیگر جستجو می‌کند و با یک دشمن جدید و ناشناخته روبرو می‌شود که در نور بنفش پوشانده شده و توسط خفاش‌ها در تریلر احاطه شده است. شرور به موانا و مائویی می‌گوید: «شما نابود خواهید شد.»

این انیمشین از تاریخ چهارشنبه ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خود را آغاز خواهد کرد. باب ایگر؛ مدیرعامل دیزنی، ضمن اعلام این خبر گفت: «از چیزی که در مراحل ساخت فیلم دیدیم بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفتیم و مطمئن شدیم استحقاق نمایش روی پرده بزرگ را دارد.»

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->