حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

قرارداد اندونگ با استقلال رسمی شد

  • کد خبر: ۲۴۴۵۵۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
قرارداد اندونگ با استقلال رسمی شد
هافبک گابنی که در روزهای اخیر با استقلال تمرین کرده بود، سرانجام با باشگاه استقلال به طور رسمی قرارداد امضاء کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدیه اندونگ هافبک میانی که اهل گابن است، با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست. این بازیکن ۳۰ ساله سابقه بازی در صفاقسی تونس، لوریان فرانسه، ساندرلند انگلیس، گنگام فرانسه، دژیون فرانسه، ینی ملطیه‌اسپور ترکیه، الریاض عربستان و ... را دارد. اندونگ همچنین برای تیم ملی کشور گابن هم بازی می‌کند.

اندونگ در روز‌های اخیر با استقلال تمرین کرده بود، اما قراردادش زمانی با این باشگاه رسمی شد که نتایج تست پزشکی این بازیکن از مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک رسید و این بازیکن توانست با تایید پزشکان در نهایت قرارداد خود را با باشگاه استقلال به امضاء برساند.

اندونگ قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد. او گلزن است و شم مطلوبی برای باز کردن دروازه رقبای استقلال دارد.  

باید دید با توجه به تجربیاتی که این بازیکن دارد، آیا او در ترکیب فصل بیست و چهارم استقلال تبدیل به بازیکنی اثر گذار خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->