اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

نبیل بلای جان پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۴۷۸۷
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
نبیل بلای جان پرسپولیس
بازیکن سابق پرسپولیس برای این باشگاه مشکل ساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از عجیب‌ترین خرید‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس بدون شک نبیل باهویی است. بازیکنی که یحیی گل محمدی او را نمی‌خواست، اما رضا درویش با نظر خودش نام او را وارد لیست پرسپولیس کرده و به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد تا بتواند در لیگ قهرمانان بازی کند. جالب اینکه نبیل نه در بازی‌های آسیایی به بازی گرفته شد و نه در رقابت‌های لیگ توانست اعتماد یحیی را جلب کند. حتی اوسمار هم که سرمربی شد او را از لیست کنار گذاشت تا این سوال پیش بیاید که بازیکنی با این کیفیت چطور سر از پرسپولیس درآورد و بعد از جدایی از این تیم نیز همچنان بدون تیم است.

جالب اینکه با همه این اوصاف باشگاه پرسپولیس در اعتراض به سازمان لیگ مدعی شده نبیل اگر کم بازی کرد به خاطر مصدومیت بود نه چیز دیگر و ضمن اینکه پرسپولیس، چون با یک مهاجم بازی می‌کرد به نبیل کم بازی رسید! بدون شک در این انتقال درویش و اطرافیانش باید جوابگوی هواداران تیم شان باشند چرا که بدون نظر سرمربی بازیکن به لیست تیم خود اضافه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->