۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟
سرخط خبرها

واژگونی خودرو در سبزوار با پنج کشته و مصدوم + عکس (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۵۲۰۰
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
واژگونی خودرو در سبزوار با پنج کشته و مصدوم + عکس (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در مسیر سبزوار - جوین با ۲ کشته و سه مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر غلامعباس کافی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه ساعتی قبل در مسیر جاده سبزوار به جوین در محدوه پل شهر "حکم آباد" به سمت روستای "چرو" روی داد که عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر شدت حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو در صحنه و قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس جان باخته بودند و سه سرنشین مصدوم خودرو نیز توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

گروه‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۳۱ پایگاه عملیاتی و یک پایگاه اورژانس هوایی در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف با توجه به نوع حادثه به مردم غرب خراسان رضوی هستند.

شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۷۵ کیلومتری شمال سبزوار و ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

واژگونی خودرو در سبزوار  پنج کشته و مصدوم (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->