جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کدام مرز برای تردد زائران اربعین خلوت تر است؟

  • کد خبر: ۲۴۵۲۳۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کدام مرز برای تردد زائران اربعین خلوت تر است؟
ستاد اربعین حسینی به زائران توصیه کرد عبور از مرزهای " باشماق " و " تمرچین " را به دلیل شرایط مناسب آب وهوایی و نبود ازدحام جمعیت انتخاب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاد مرکزی اربعین حسینی روز چهارشنبه در اطلاعیه شماره ۶ به زائران توصیه کرد عبور از مرز‌های "باشماق" و " تمرچین" را در برنامه خود قرار دهند.

متن اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین به این شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت علیهم‌السلام و تمام متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می‌رساند:

تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۳/۵/۱۴۰۳ تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر می‌باشند.

زائران گرامی توجه داشته باشند، آدرس و شماره تلفن همراه را در جیب یا وسایل افراد سالخورده و یا کودکان قرار داده تا در صورت گم‌شدن مسئولین امر بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن این افراد را به آغوش همراهان‌شان برگردانند.

توصیه می‌گردد زائران عزیز، عبور از مرز‌های " باشماق " و " تمرچین " را در برنامه‌های خود قرار دهند. این مرز‌ها از شرایط مناسبی برای زائران گرامی خصوصا شرایط آب وهوایی و نبود ازدحام جمعیت برخوردار می‌باشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->