حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد فرماندار مشهد از ادامه برخورد جدی با اتباع غیرمجاز خبر داد | فعالیت اتباع غیرمجاز در اطراف حرم امام‌رضا(ع)، به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد ویدئو | کُردی‌صحبت‌کردن پزشکیان با خبرنگار اقلیم کردستان در عراق
سرخط خبرها

رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۵۴۹۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم
رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی تحت عنوان «کوه‌های ما گنج‌های ما هستند» از پایگاه موشکی سری «عماد ۴» حزب‌الله پخش کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در رونمایی از پایگاه سری خود اعلام کرد: یکی از پیام‌های «عماد ۴» نشان دادن میزان «محرمانه بودن بسیار عالی» در مورد مکان قابلیت‌های موشکی حزب‌الله است.

طبق گزارش المیادین به نقل از رسانه‌ نظامی حزب‌الله لبنان، تأسیسات واقع در اعماق زمین نه تنها از قابلیت‌های اطلاعاتی متخاصم به دور است، بلکه در برابر اهداف متخاصم نیز در امان می‌ماند.

در پیام‌های «عماد ۴» آمده است: تاسیسات واقع در عمق زمین نه تنها از قابلیت‌های اطلاعاتی خصمانه دور است، بلکه محافظت در برابر اهداف متخاصم را نیز فراهم می‌کند.

در این پیام‌ها تاکید شده است: مقاومت همیشه ظرفیت کامل برای پاسخگویی تند و مخرب را خواهد داشت.

در پیام‌های «عماد ۴» آمده است: مقاومت همان طور که در علوم راهبردی می‌گویند، قابلیت «ضربه دوم» را خواهد داشت.

در این پیام‌ها همچنین عنوان شده است: در ویدیو تأسیسات با شماره «۴» نشان داده می‌شود که یکی از مجموعه‌ امکاناتی است که شماره واقعی آنها مشخص نیست.

در این پیام‌ها تاکید شده است: این ویدئو میزان راحتی عملیاتی را نشان می‌دهد که مبارزان در زیرزمینی در تأسیساتی به اندازه یک شهر کار می‌کنند.

در پیام‌های «عماد ۴» تاکید شده است: این تأسیساتی که مجاهدان در آن در زیرزمین کار می‌کنند، مشخص نیست از کجا شروع شده، به کجا ختم می‌شود و به چه چیزی متصل است.

طبق این پیام‌ها، توانمندی‌های مقاومت اسلامی به ویژه موشک‌ها برای دفاع از لبنان آمادگی کامل دارند. مقاومت از جنگ نمی‌ترسد، بلکه اگر دشمن تصمیم بگیرد در تشدید تنش و تهاجم بیش از حد پیش برود، آماده جنگ است.

اسکای نیوز عربی نیز اعلام کرد این پایگاه موسوم به پایگاه عماد ۴ مجهز به موشک‌ها یا سیستم‌های الکترونیکی و سکوهای شلیک موشک است.

این شبکه گزارش داده است این پایگاه مجهز به شبکه برق و سیستم‌های تماس و استحکامات بزرگ است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->