آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس

  • کد خبر: ۲۴۵۶۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
  • ۳
توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس
از شب گذشته آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خود حواشی و جنجال به پا کرده‌اند که با همراهی تتلو علیه علی کریمی و علی دایی همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها بعد واکنش مسی و باشگاه بارسلونا نام آرات حسینی نقل بسیاری از محافل ورزشی و غیر ورزشی است. آرات و پدر بار‌ها و بار‌ها از علاقه خود به علی کریمی گفتند و خواستند تا این اسطوره فوتبال کشورمان از آرات حمایت کنند. بعد از اینکه آرات مدعی شد علی کریمی ضمن رد درخواست او صفحه‌اش را نیز بلاک کرده، امیر حسین مقصدلو ملقب به تتلو با انتشار پست‌هایی باعث حمله برخی هوادارانش به علی کریمی شد که در ادامه پیام صادقیان حمایت خود را از این اسطوره ایرانی اعلام کرد.

حالا این خواننده که به دنبال آن است تا به هر بهانه‌ای مثبت یا منفی در کانون توجه‌هات باشد بعد از حمله به علی کریمی در زیر یکی از پست‌های آرات حسینی در حالی که ادعا کرده بود او را بلاک کرده است تا آرات از او دشنام و بددهنی یاد نگیرد به علی دایی هم رحم نکرده است و این اسطوره فوتبال کشورمان را هم از نظرات غیر کارشناسانه خود بی نصیب نگذاشته است.

(عکس) توهین تتلو به علی دایی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
1
12
ترا بخدا در مورد آدمیزاد صحبت کنید،نه در مورد تتلو......
Sahand
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
11
2
از تتلو خوشم میاد ولی یکم زیادروی کردن دیگه
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
0
چرا چرت میگی اول نکرده بی احترامی دوم کرده باشه
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->