چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌ ترورهای تاریخ ساز در آمریکا؛ از رونالد ریگان تا دونالد ترامپ مشهد از بحران آب خارج شد؛ اما وضعیت همچنان اضطراری است کدام مناطق کشور درگیر پشه آئدس هستند؟ چگونه برای زیارت کربلا گذرنامه دریافت کنیم؟ بازارسیاهی برای پروازهای تهران-نجف ایجاد نشده است | هزینه پرواز تهران-نجف اعلام شد
سرخط خبرها

15هزار اثر خراسان رضوی در پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت»

  • کد خبر: ۲۴۵۷۵
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
15هزار اثر خراسان رضوی در پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت»
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: در تمام کشور نزدیک به 250هزار اثر به دبیرخانه پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» فرستاده شده که حدود 15هزار اثر متعلق به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی ‌‌است.

تکتم جاوید- رضا کشتی‌دار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: آثار برگزیده دانش‌آموزان در بخش‌هایی همچون نقاشی، نامه به کادر درمانی و کلیپ آموزشی قرار است به‌زودی اعلام شود و به‌صورت آلبوم مجازی در اختیار و معرض دیده همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه ادامه داد: هفته سلامت امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» نام‌گذاری شده است و ما نیز در این هفته برنامه‌هایی متناسب دانش‌آموزان و بدون نیاز به حضور آنان در مدارس تعریف کردیم.
وی گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس، لازم بود آموزش‌هایی از سوی مراقبان سلامت در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار بگیرد که در این مدت انجام شد. و مراقبان سلامت با ارتباط با دانش‌آموزان آن‌ها را آموزش دادند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی افزود: اکنون 750نفر همکار مراقب سلامت داریم که همراه با 187هزار سفیر سلامت وظیفه انتقال آموزش‌ها و آموزش خانواده‌ها را برعهده دارند.
کشتی‌دار یادآور شد: در تمام مدت تعطیلی مدارس، کار آموزش ادامه داشت. به‌عنوان نمونه نحوه شستن دست‌ها آموزش داده شد و دانش‌آموزان در مسابقه‌ایی با همین موضوع شرکت کردند و کلیپی از شستن دست‌ها فرستادند.
وی به آموزش‌های شبکه شاد اشاره کرد و افزود: آموزش‌های مراقبان سلامت در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان گنجانده شده است و مراقبان از طریق آن با دانش‌آموزان در ارتباط هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->