کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

پایان رسمی والیبال و کولاکوویچ

  • کد خبر: ۲۴۵۸۱
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
پایان رسمی والیبال و کولاکوویچ
قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران به صورت رسمی با فدراسیون والیبال به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک 2020 توکیو بود و پس شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک، فدراسیون والیبال به کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

این پیشنهاد از سوی سرمربی تیم ملی والیبال نیز پذیرفته شد و دو طرف برای پایان همکاری به توافق رسیدند و پرونده همکاری این مربی اهل مونته‌نگرو، از روز یکشنبه 31 فروردین (19آوریل) به صورت رسمی به پایان رسید.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) پس از دریافت توافق‌نامه امضا شده کولاکوویچ برای پایان همکاری، از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی والیبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مربی بین‌المللی والیبال که پیش از پذیرش مسئولیت تیم ملی ایران، 23 مدال در رنگ‌های مختلف در پرونده کاری خود داشت، در مدت سه سال هدایت تیم ملی ایران، به عناوین قهرمانی مردان آسیا (2019)، قهرمانی بازی‌های آسیایی (2018)، سومی جام بزرگ قهرمانان جهان (2017) دست یافت و به همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور چین، سهیمه بازی‌های المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

منبع: فدراسیون والیبال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->