سرخط خبرها

آرسنال آماده فروش رمزدیل

  • کد خبر: ۲۴۶۴۱۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
آرسنال آماده فروش رمزدیل
آرون رمزدیل، دروازه‌بان انگلیسی آرسنال که فصل گذشته پس از اضافه شدن داوید رایا به این تیم، جایگاه ثابتش در دروازه توپچی‌ها را از دست داد، حالا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آرسنال به طور جدی در حال بررسی جدایی رمزدیل قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، زیرا آنها پیشنهادی وسوسه انگیز از ولورهمپتون برای این دروازه‌بان دریافت کرده اند. ولورهمپتون یک انتقال قرضی با تعهد خرید دائمی در انتهای فصل برای بازیکن ملی پوش انگلیسی ارائه کرده است و دستمزد سنگین این بازیکن را هم برای این فصل پرداخت خواهد کرد.

توپچی‌ها پیش از این پیشنهاد قرضی آژاکس برای خرید رمزدیل را رد کرده بودن، چون نمی‌خواستند او دوباره در انتهای فصل به تیمشان بازگردد. ساوتهمپتون نیز در اوایل تابستان علاقه خود را به این دروازه‌بان نشان داده بود، اما مذاکرات دو باشگاه خوب پیش نرفت. قرارداد فعلی رمزدیل با باشگاه شمال لندنی تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد، اما احتمالا دوران حضور ملی‌پوش انگلیسی در آرسنال تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید. در صورت خروج این گلر ۲۶ ساله از اردوی توپچی‌ها، آنها خوان گارسیا از اسپانیول را به عنوان دروازه‌بان دوم خود جذب می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->