حمله تند نصیرزاده به مهدی تاج و و فدراسیون فوتبال سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ استراتژی قلعه‌نویی: کیفیت فدای نتیجه | برد‌های اقتصادی ادامه دارد صدای سمیعی را ضبط کن در استقلال پست بگیر | پاشازاده افشاء‌گری کرد حمله خسرو حیدری به مدیران هلدینگ خلیج فارس | پول موز و خرما هم نیست! برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی دستیار پرتغالی کادرفنی استقللال پرید! توافق نهایی نکونام با کریم انصاری فرد نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد
سرخط خبرها

دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا

  • کد خبر: ۲۴۷۳۵۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا
خویچا کوارتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی که در روز‌های گذشته به گزینه اصلی لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است، با شروع مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه ایتالیایی شرایط پیچیده‌ای را ایجاد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیورپول تا به اینجا عملکردی عجیب در نقل و انتقالات داشته و هیچ خرید بزرگی انجام نداده است، با این وجود به نظر می‌رسد که آنها در فاصله چند روز تا پایان فرصت پنجره تابستانی عزمی جدی برای خرید ستاره ۲۳ ساله ناپولی دارند. در روز‌های گذشته به نظر می‌رسید که کوارتسخلیا هم بی‌میل به شروع یک ماجراجویی تازه در لیگ انگلیس نیست، اما حالا خبر می‌رسد که این ستاره گرجستانی وارد مذاکره با ناپولی برای تمدید قراردادش شده است.

کوارتسخلیا در ۲ بازی ابتدایی خود در این فصل سری‌آ درخشان ظاهر شده و یک گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کرده است تا نشان دهد بر خلاف روز‌های نه‌چندان درخشانش در فصل گذشته، دوباره در حال نزدیک شدن به شرایط آرمانی است. در این شرایط او می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای لیورپول باشد، اما حالا نزدیک شدن این بازیکن به تمدید با ناپولی می‌تواند امید‌های لیورپول برای انجام خریدی بزرگ در آستانه پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی را به باد بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->