برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: مشهد، میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۷۸۰۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: مشهد، میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای می‌شود
مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مشهد میزبان رویداد‌های ملی و بین‌المللی متعددی بوده است، گفت: این شهر در آینده‌ای نزدیک، میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در نشستی با عنوان میز خدمت که امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، ویژه اهالی فرهنگ، هنر قرآن و رسانه در مجتمع امام‌رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با هدف دیدار مستمر با جامعه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان برگزار شده است. در این جلسه، علاوه بر بنده، تمامی معاونان و مسئولان صندوق هنر نیز حضور دارند تا درخواست‌ها و مسائل هنرمندان به‌صورت مستقیم و فوری پیگیری شود.

میز خدمت؛ فرصتی برای شنیده‌شدن صدای هنرمندان

وی با بیان اینکه یکی از تفاوت‌های این جلسه با جلسات پیشین، حضور کامل و متمرکز مسئولان است تا هنرمندان بتوانند بدون اتلاف وقت، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند و پاسخ بگیرند، افزود: این برنامه فرصتی فراهم کرده است تا هنرمندان استان بتوانند با آرامش و بدون محدودیت زمانی به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بپردازند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به دستاورد‌های این اداره اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات شاخصی که رضایت‌مندی بسیاری به همراه داشته، توجه ویژه به شهرستان‌ها و افزایش چشمگیر بودجه‌های اختصاص‌یافته به آن‌ها بوده است. همچنین استان خراسان‌رضوی در کنار برگزاری رویداد‌های استانی، میزبان رویداد‌های ملی و بین‌المللی متعددی مانند رویداد رسانه‌ای «خورشید» و رویداد تئاتر منطقه‌ای بوده و در آینده نیز میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای خواهد بود.

ظرفیت بالای مشهد در میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی 

حسین‌زاده در پایان، تأکید کرد: مشهد ظرفیت بالایی برای میزبانی از این رویداد‌های ملی و بین‌المللی دارد و تلاش ما این است که با بسترسازی مناسب، این شهر را به مرکز برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در حوزه فرهنگ و هنر تبدیل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->