ویدئو| لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد قانون خدمت سربازی اجباری دوباره در صربستان اجرا می‌شود | سربازی زنان داوطلبان خواهد بود جزئیاتی تازه از تولید رانا پلاس اتوماتیک، محصول جدید ایران‌خودرو پالس منفی بورس در معاملات امروز (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) آیا خودرو‌های گذرموقت را هم می‌توان فروخت؟ قیمت نان در مشهد و خراسان رضوی اعلام شد | افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + نرخ نامه نرخ نان در مشهد و خراسان‌رضوی افزایش یافت پژمان‌فر: مشکل فعلی در حوزه وام ازدواج در درون بانک‌هاست | رئیس کل بانک مرکزی به مجلس می‌رود رواج پدیده دزدی بار از کامیون‌ها در جاده‌های کشور حقوق و دستمزد کارگران بر چه اساس تعیین می‌شود؟ نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) تعهد ارزی از جمله مشکلات دست‌ساز در حوزه پسته | مقصد صادراتی پسته ایرانی کدام کشور‌ها هستند؟ چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود ۸۱ میلیون نفر در سال گذشته یارانه گرفتند ماهانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهری در خراسان رضوی مصرف می‌شود ۳۵ درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود | مصرف غیر بهینه گاز در همه بخش‌ها فرصت بزرگ اقتصادی لبنیات ایرانی در بازار عراق قیمت بلیت مسیر هوایی تهران- مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) قیمت جدید شیرخام به زودی اعلام می شود نظم شبکه‌ای، الگوی توسعه روابط با عراق بررسی جزئیات پرونده پلمب نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد | سایه سنگین بی‌قانونی بر سر نمایشگاه‌های خصوصی فهرست ظرفیت‌ها و مشکلات صنعت خراسان رضوی روی میز مجلس فروش ۳ هزار تن چای دبش در مزایده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تکذیب ممنوعیت فروش نان یارانه‌ای به اتباع بیگانه بررسی وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) زنگ خطر در پایتخت به صدا درآمد | منابع محدود آب تهران ظرفیت جمعیت جدید را ندارد
سرخط خبرها

محدودیت دامنه نوسان سهام ادامه دارد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۲۹۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
  • ۱
محدودیت دامنه نوسان سهام ادامه دارد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)
محدودیت دامنه نوسان سهام شرکت‌ها در بورس و فرابورس، برای پنجمین هفته پیاپی ادامه داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سازمان بورس از روز یکشنبه ۱۴ مرداد در پی بروز هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه‌ای، برای کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داد.
این در حالی است که با فروکش کردن این هیجانات، از روز ۲۷ مرداد، دامنه نوسان نماد‌های بورسی و فرابورسی به ۲ درصد تغییر کرده و با وجود متعادل شدن شرایط بازار سرمایه، برای پنجمین هفته پیامی این دامنه کماکان محدود است.
به باور کارشناسان بازار سرمایه حالا که وضعیت کلی بورس به تعادل بازگشته است، تداوم اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام شرکت‌ها در بورس و فرابورس نقدشوندگی این بازار را تحت تاثیر قرار داده و خود به عاملی منفی برای بازار سرمایه تبدیل شده است.
منبع: ایران جیب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
0
اینجا تنها کشوری هست که مدیر بورس فردی هست که در محافل خصوصی بارها اعلام کرده به بورس اعتقادی نداره و سود بورس حرام میداند... روزی که احتمال جنگ و شهادت اقای ریسی دامنه را ۲ درصد نکرد و با ۳روز قشنگ ۲۱ درصد سهام ما ریخت ولی شاخص نگه داشت حالا با دو درصد باید ۱۰ روز مثبت ۲ بخوره و تازه پایانی پر کنه که نمیکنه و شاخص کلی مثبت میکنند..عشقی امیدوارم تو امام صادق یادت داده باشن حق الناس بدجوری دامن گیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->