لزوم توجه به فرهنگ‌سازی اسلامی و تربیت سربازان فرهنگی و دینی رونمایی از شماره هفتم نشریه «منش استادی» در یک رویداد قرآنی قرآن؛ راهنمای اصلی تحول اجتماعی و تجسم ارزش‌های الهی است اجتماع سربازان کوچک امام زمان(عج) و مادران تمدن‌ساز در مشهد استقبال بی‌نظیر از جشنواره قرآنی باران وحی با ارسال ۱۲۰ هزار اثر از سراسر کشور تشرف ۵۰ هزار زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر ماجرای وقف مدرسه میرزا جعفر برای حرم امام‌رضا(ع) سرباز شهید حادثه تروریستی میرجاوه یکشنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) در شهر دولت‌آباد تشییع می‌شود سعی کنیم به چشم امام زمان (عج) بیاییم برگزاری اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در مشهد مقدس + فیلم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امید همراه با اقدام، بیعتی تا همیشه | مروری بر راه‌های تجدیدعهد با امام عصر (عج) پیکر مرزبان شهید مشهدی به خانه بازگشت + زمان تشییع پیکر شهید برگزاری جشن سربازان کوچک امام زمان (عج) در مشهد + زمان و مکان جشن قاریان قرآن حرم مطهر رضوی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی هم‌زمان با آغاز امامت امام‌زمان(عج)، کدام مناطق مشهد نورافشانی می‌شوند؟ برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان در حرم امام رضا(ع) پدر شهید سبزیکار حقیقی دار فانی را وداع گفت آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود به شیرینی مهربانی
سرخط خبرها

کتاب «وصف آفتاب؛ از ولادت تا شهادت امام رضا (ع)» معرفی شد

  • کد خبر: ۲۴۸۶۰۰
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کتاب «وصف آفتاب؛ از ولادت تا شهادت امام رضا (ع)» معرفی شد
هم زمان با ایام شهادت حضرت رضا (ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب «وصف آفتاب؛ از ولادت تا شهادت امام رضا (ع)» باهدف تبیین سیره و زندگانی حضرت رضا (ع) معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اثر تلاش شده به مجموعه پرسش‌های ارادتمندان آستان امام رضا (ع) درباره حیات نورانی حضرت از ولادت تا شهادت پاسخ داده شود و در ۸ فصل به‌اختصار به ویژگی‌ها، نشانه‌ها، خاندان، سفر‌ها و حضور شکوهمند ایشان در ایران بپردازد.

این اثر گزارشی مختصر از ۵۵ سال عمر بابرکت امام رضا (ع) را در ۱۴۸ صفحه به نمایش می‌گذارد و محمدباقر پور امینی مؤلف این اثر، برای نوشتن آن از ۱۲۲ کتاب و منبع معتبر بهره برده است.

کتاب «وصف آفتاب؛ از ولادت تا شهادت امام رضا (ع)» معرفی شد

در فصل شهادت، علت شهادت، شیوه به‌شهادت‌رساندن امام و نقش مأمون در به‌شهادت‌رساندن ایشان، دوران بیماری امام، سن امام در شهادت و مباحثی ازاین‌دست مورد بررسی قرار گرفته شده و به سؤالاتی همچون، چرا مأمون تصمیم گرفت امام رضا (ع) را به شهادت برساند، و به چه شیوه‌هایی ایشان را به شهادت رساند؟ مورخان درباره نقش مأمون در شهادت امام چه نظری دارند؟ دوران مسمومیت و بیماری امام چند روز بود؟ و سن امام رضا (ع) در زمان شهادت چقدر بود؟ پاسخ داده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->