فرصت یک‌ساله برای جلوگیری از سلب‌امتیاز خطوط بدهکار آغاز سال تحصیلی در خراسان رضوی بدون کمبود معلم آیا به زائران عمره مفرده تسهیلات بانکی تعلق می‌گیرد؟ معاون وزیر آموزش و پرورش: تمدید مجوز مدارس غیردولتی منوط به کسب صلاحیت‌های لازم است توصیه های طب ایرانی برای حفظ سلامتی در فصل پاییز انتقال آب شیرین از دریای عمان به مشهد وابسته به پیگیری ملی است ازدواج‌های فامیلی و وجود برخی فرهنگ ها، در شیوع بیماری‌های ژنتیکی نقش مهمی دارد پایان پیگیری‌های پلیس مشهد در چند پرونده | از دستگیری زورگیران بی‌رحم تا جیب بر رسالت کارت یارانه ۱۴ هزار و ۹۲۷ سرپرست خانوار دارای کودک زیر ۶ سال در مشهد شارژ شد اگر کسی سکته مغزی کرد برای نجاتش چکار کنیم؟ | علائم سکته مغزی اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به یک بیمار زندگی دوباره بخشید  (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) اتوبوس مشهد - قم در محور سرخه - آرادان واژگون شد کشته شدن چندین نفر در طوفان و سیل شدید اروپا قتل خونین مادربزرگ و سرقت طلاها برای تهیه پول عروسی دستگیری متهمان به ۷۰ فقره زورگیری در مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) حریق یک هتل در خیابان اندرزگو مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) یکی از حقوق مردم محیط زیست سالم است درخواست بازنشستگان از رئیس مجلس: آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق را دوباره بررسی کنید ناجی ١۵٠ زائر اربعین حسینی در گذشت + ویدئو مهارت، حلقه مفقوده مهاجرت در ایران
سرخط خبرها

۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب

  • کد خبر: ۲۴۸۷۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: از روز اربعین ۱۴۰۳ تاکنون (۱۲ شهریور)، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌ است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند؛ در غیر این‌صورت پلمب خواهند شد.

فرهاد دوایی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از آژانس‌های مسافرتی در دهه پایانی صفر گفت: آژانس‌های مسافرتی فاقد مجوز و اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌اند تا در صورت عدم اقدام برای اخذ مجوز، هرچه سریع‌تر پلمب شوند. از روز ابعین تاکنون، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی در خصوص وضعیت بلیت‌های قطار و هواپیما یادآور شد: کماکان با کمبود بلیت قطار و هواپیما در مسیر‌های مشهد روبه‌رو هستیم. باوجود اینکه اعلام کرده‌اند به مسیر مشهد قطار فوق‌العاده اضافه کرده‌اند، اما این بلیت‌ها نه در اختیار آژانس‌ها قرار گرفته و نه به مردم فروخته شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی عنوان کرد: قطار‌ها خالی به مشهد نیامده است، بلکه این‌ها رانت است و این بلیت‌ها را در اختیار آژانس‌های خاص در تهران قرار داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->