توقیف محموله پارچه قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی اعتراض المپیادی‌ها به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور کشف ۶۰ کیلو ماده مخدر شیشه در هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قانونی است که باید اجرا شود توزیع حدود ۶۸ هزار واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های مشهد | هنوز واکسن ایرانی توزیع نشده است افزایش ۲۰ درصدی شیرخشک توزیعی به داروخانه‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تذکر نماینده مجلس درخصوص تعیین تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تزریق ۸.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین نقدینگی صنعت دارو رتبه یازدهم خراسان رضوی در کشور از نظر جمعیت سالمندی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری در مشهد هفت‌خوان رستم کارگران و بازنشستگان برای دریافت وام | بازنشستگان برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی چند سال در انتظار هستند؟ انتصاب مدیران زن در سطوح معاونت وزارت علوم، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها اعتراض بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به تأخیر در پرداخت حقوق | مبلغ متناسب‌سازی حقوق را زودتر واریز کنید (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) دادستانی‌ به پرونده عدم ثبت‌نام دانش‌آموزان ورود کند جشن «غنچه‌ها» فردا برگزار می‌شود (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) بیمه سلامت ماهانه به بیش از هشت میلیون نسخه الکترونیکی رسیدگی می‌کند چه تعداد معلم جدید جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند؟ انجام عمل موفق شکستگی زائده مهره دوم گردن در بیمارستان ولایت مشهد  (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | سقوط مرگبار خودروی پژو پارس به درۀ هومل سردشت (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) کمبود نیرو و فرسودگی ناوگان، مهمترین چالش‌های اورژانس کشور اعترافات گوشی‌قاپ خشن به دزدی‌های سریالی در مشهد + عکس
سرخط خبرها

شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟

  • کد خبر: ۲۴۸۸۶۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟
پدرم کارگر بازنشسته است و با توجه به اینکه تمایلی به ادامه تحصیلم در رشته هنری نداشت اما با جان و دل حمایتم کرد و محیطی امن و آرام برایم فراهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است نتایج کنکور سراسری اعلام شده و داوطلبان کنکور در تکاپوی انتخاب رشته هستند. این روز‌ها در بین این پذیرفته‌شدگان نگاه ویژه‌تری به برترین‌های کنکور می‌شود، برخی معتقدند این افراد از خانواده‌های مرفه و تحصیل‌کرده جامعه هستند و برخی می‌گویند انسان‌ها با تلاش، اراده و پشتکار می‌توانند کوه را جابجا کنند.

سجاد لطفی که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده فرزند یک پزشک متخصص است و می‌گوید: پدر و مادرم در این مسیر تا هرجا که توانسته‌اند کمک و همراهم بوده‌اند.

فاطمه آتشگر هم رتبه ۵ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده، پدرش کارگر بازنشسته است و می‌گوید: با وجود اینکه خانواده‌ام تمایل نداشتند که من به سمت رشته‌های هنری بروم، اما در این مسیر حمایت‌ام کردند و محیطی امن و آرام برای درس خواندم فراهم کردند.

آتوسا سالمی ارانی هم که رتبه ۴ گروه زبان‌های خارجی را کسب کرده فرزند پزشک است و می‌گوید: خانواده‌ام همیشه‌ام حامی و همراهم بودند و از هیچ کمکی برایم دریغ نکردند. وی معتقد است: تجربیاتی که پدرم از دوران فعالیت خودش برایم می‌گفت بیشتری تأثیرگذاری روی موفقیتم داشت تا بتوانم قوی‌تر به سمت اهداف و آروزهایم قدم بردارم.

ساغر سجادیه هم دانشجویی است که رتبه ۳ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده و فرزند پزشک و می‌گوید: در دوره‌ای که مشغول مطالعه دروس کنکور بودم خانواده‌ام همیشه با صبر و بردباری همراهم بودند و نقش مهمی در رفع هجمه‌ها و فشاری‌های روانی که به سراغم می‌آمد، داشتند.

 فاطمه فاطمی‌مفرد هم که رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده پدرش استاد دانشگاه است و می‌گوید: در دوران کنکور بیشتر از هر زمان دیگر در خانه بودم و با حمایت‌های خانواده توانستم امروز چنین رتبه‌ای را کسب کنم و به بخشی از اهدافم برسم.

احسان رضوی هم که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را به خود اختصاص داده فرزند یک فرهنگی است و نقش خانواده را در این راه بسیار مهم و جدی می‌داند.

مهرزاد مشایخی هم که رتبه ۳ گروه علوم انسانی را کسب کرده پدرش وکیل است. سیدعارف خبیری هم مادری فرهنگی دارد و رتبه ۴ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->