شکست مفتضحانه سامانه‌های دفاعی صهیونیستها از موشکهای فراصوتی یمن زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیست در عملیات استشهادی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) حکم انتصاب عراقچی برای غریب آبادی امضا شد سفر رئیس جمهور به عراق فصل جدیدی از روابط میان دو کشور ایجاد کرد کشته شدن چهار دامدار سوری به دست نظامیان آمریکایی بررسی انتصابات دولت چهاردهم توسط «مهدی فضائلی» در تلویزیون ادعای سوءقصد دوباره به جان ترامپ | تیراندازی به در محل باشگاه گلف شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد به‌سمت شمال فلسطین اشغالی نماهنگ | خط معیار | آیا همراه پیغمبر(ص) هستیم یا نیستیم؟ ۳ عضو گروهک «پ.ک.ک» در شمال عراق و سوریه کشته شدند تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در کمیسیون اجتماعی مجلس اذعان ارتش رژیم اشغالگر به ناتوانی در رهگیری موشک یمن آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: تبیین فرهنگ «دفاع مقدس» براساس ذائقه فکری و فرهنگی نسل جوان رییس سازمان انرژی اتمی: اهداف صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای برای جهانیان نمایان خواهد شد نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان اول سه قوه به میزبانی دولت برگزار شد فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی اعلام وصول ۱۱ لایحه دولت در اولین روز بازگشایی مجدد مجلس رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی با معاون وزیر دفاع روسیه دیدار کرد ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد

  • کد خبر: ۲۴۹۲۴۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنگ‌زنی نخواهیم داشت. در حقیقت، کلنگ‌زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت‌های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن، ارزیابی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابوالفضل ظهره‌وند درباره اولویت‌های دولت چهاردهم در آغاز‌به‌کار عنوان کرد: مهم‌ترین و محوری‌ترین اقدام دولت چهاردهم و دولت‌های قبل باید بهبود و گسترش سفره مردم و بهبود اقتصاد و معیشت باشد. مسائل امنیتی و تنظیم روابط با کشورهای همسایه و سایر کشورهای جهان نیز در حقیقت برای این موضوع بوده است.

وی ادامه داد: در حقیقت، اقتصاد کالبد روح جمعی است و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روح این کالبد است. متأسفانه اقتصاد کشور مورد غفلت قرار گرفته است و نباید این موضوعات را جدا از هم ببینیم؛ چراکه اقتصاد متر شعارهای انقلاب است و مردم باید در امور  اقتصادی آزادی داشته باشند. آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنک زنی نخواهیم داشت. در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد و با رعایت عدالت اجتماعی باید مدل های اقتصادی را اجرایی و به مردم معرفی کرد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد:‌ متاسفانه فساد ساختاری در امور اقتصادی کشور دیده می‌شود. از سوی دیگر رئیس‌جمهور محترم  به جذب سرمایه‌های خارجی نیز اشاره داشتند. درحالی که نباید خیلی بر روی این موضوع حساب کرد. بلکه این پول‌های خرد مردم است که می‌تواند اقتصاد کشور را تغییر و نجات دهد. همچنین صادرات و واردات را باید را در اختیار تولید ملی قرار دهیم و باید جامعه ایرانی را به حرکت درآوریم و به آن در بازار منطقه و کشور نقش اقتصادی بدهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: موضوع تحریم‌ها با کار ملی قابل حل خواهد بود وگرنه این موضوع اهرم فشاری برای جمهوری اسلامی خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->