نصب و راه‌اندازی دستگاه آب‌شیرین‌کن در ۹ روستای مشهد آیا تجربه بافت تاریخی یزد برای مشهد مفید است؟ لزوم بازنگری در محدودیت‌های درآمدی شهرداری‌ها اعمال‌قانون ۱۸۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خراسان‌رضوی، رتبه اول به‌روزرسانی اسناد اجاره‌ای در کشور + فیلم مشارکت بی‌سابقه مردم مشهد در اجرای پروژه‌های شهری مشهد، قله نهضت آسفالت کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان امام‌خمینی(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۹۵۵۹
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳
رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: ۳۰۰ نیروی «دوام ثامن» در کلاس‌های تخصصی توجیهی جهت آماده‌‌شدن برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر شرکت کردند.

محمد شیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز از اجرای برنامه‌های گسترده نیرو‌های دوام ثامن در دهه آخر صفر خبر داد و تصریح کرد: در این ایام، ۳۰۰ نیروی دوام ثامن در کلاس‌های تخصصی توجیهی شرکت کردند تا برای خدمت‌رسانی به زائران آماده شوند.

وی افزود: نیرو‌های دوام در ارزیابی بهداشت و ایمنی ایستگاه‌های صلواتی و مواکب با مشارکت فعال حضور داشتند. همچنین چادر‌های امدادی و خدماتی دوام ثامن شامل امداد اولیه، ارزیابی فشارخون، توزیع ماسک و ماساژ، در ۶ نقطه در مسیر زائران پیاده ازجمله میدان فردوسی، باغ خاتون، تقاطع مجد و عرصه میدان شهدا نصب شد و روزانه به ۱۰۰ نفر از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ خدمات ارائه شد.

شیدایی به حضور فعال کارشناسان بحران مناطق و ستاد در مراکز اسکان نیز اشاره کرد و گفت: این نیرو‌ها در ۵۲ مرکز اسکان تحت نظارت شهرداری حضور داشتند و با همکاری نیرو‌های دوام ثامن، ایمنی و بهداشت این مراکز را بررسی کردند. در ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های شهر نیز داوطلبین واکنش اضطراری محلات به زائران پیاده حضرت امام‌رضا(ع) خدمت‌رسانی داشتند.

خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های دوام ثامن مشهد در دهه آخر صفر

رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری مشهد ادامه داد: ۸۰ نیروی دوام نیز در ایستگاه‌های شریعتی، شهدا و بسیج قطارشهری در سه شبانه‌روز پایانی صفر فعال بودند که ضمن ارائه کمک‌های امدادی، بر ازدحام جمعیت کنترل و نظارت داشتند.

وی به همکاری با مرکز بهداشت ثامن برای ارزیابی بهداشت مواکب و ایستگاه‌ها اشاره و تأکید کرد: در صورت مشاهده رعایت‌نشدن بهداشت، گزارش‌ تصویری ارسال می‌شد.

شیدایی در پایان، از همکاری دستگاه‌های امدادی مانند هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی برای تعیین مسیر‌های سبز امدادی در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و کنترل ازدحام جمعیت در مراسمات دهه آخر صفر، خبر داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->