مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان

  • کد خبر: ۲۴۹۷۰۳
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان
در حالی که یک هفته تا بازی آسیایی استقلال مقابل الغرافه قطر باقی مانده، مدیران باشگاه استقلال نتوانستند تصمیم درستی درباره کادر فنی این تیم اتخاذ کنند و این باشگاه در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که یک هفته تا اولین بازی استقلال در لیگ نخبگان آسیا مقابل تیم فوتبال الغرافه قطر باقی مانده، اما همچنان تکلیف نیمکت این تیم مشخص نیست و مدیران این باشگاه نتوانستند تصمیم قاطعانه‌ای درباره نیمکت این تیم اتخاذ کنند.

طی روز‌های گذشته بار‌ها به طور غیر مستقیم از سوی مدیران استقلال اعلام شده که قصد دارند یک سرمربی خارجی را به جای نکونام به خدمت بگیرند، اما تا به امروز اقدامی نشده و حتی اگر همین امروز نیز اقدام شود با توجه به زمان اندک باقی مانده تا بازی با الغرافه قطر بعید نیست که استقلال بار دیگر دچار بحران نتیجه گیری شده و لیگ نخبگان آسیا را نیز بد شروع کند.

اوج بلاتکلیفی مدیران باشگاه استقلال آن جا است که در روز‌های گذشته دائم درحال بازی با اسامی گوناگون بوده‌اند و نتوانستند استراتژی مناسبی را درباره فردی که قرار است جای نکونام را بگیرد، اتخاذ کنند.


نتیجه این سیاست نامناسب ورود بحران فکری به مجموعه تیم بوده به طوری که اغلب بازیکنان استقلال نیز از این وضعیت به شدت ناراضی هستند و در صحبت‌های غیر رسمی به این موضوع اشاره کرده‌اند که اساسا تکلیف خود را با سرمربی این تیم نمی‌دانند.

این وضعیت ممکن است در نتیجه گیری استقلال مقابل الغرافه نیز تاثیرات مخربی بگذارد، اما مدیران استقلال بدون توجه به اینکه نتیجه رفتارشان چه بازخوردی به همراه خواهد داشت به راه خود ادامه می‌دهند و بر همان مدار در حال حرکت هستند.

در واقع با گذشت یک هفته از گزینه سازی برای نکونام هنوز مشخص نشده قرار است مربی استقلال چه کسی باشد و شگفتا که در این میان نام ساپیتو نیز که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به دلیل رفتار نامناسب با محرومیت ۴ ماهه نیز مواجه شده، در میان گزینه‌ها به چشم می‌خورد که مطرح شدن نام این مربی خود بیانگر بی برنامگی عمیق مدیران باشگاه استقلال است و گرنه همه می‌دانند که اساسا ساپینتو نمی‌تواند گزینه نزدیک به واقعیتی برای جانشینی نکونام باشد.

هرچند که برخی معتقدند چنین فضایی از سوی مدیران باشگاه استقلال به وجود آمده تا شاید زمینه برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال مطرح شود که البته بر سر صحت و درستی این موضوع نیز مباحث بسیاری مطرح می‌شود، اما جالب است که مجیدی در برخی نظرسنجی‌ها نیز از مربیان خارجی مد نظر استقلال پیشی گرفته است تا احتمالا او طی یک فراینده سخت و پیچیده در روز‌های آتی سکان هدایت استقلال را به عهده بگیرد.

البته یک راه دیگر نیز هنوز باقی مانده و آن ادامه همکاری با نکونام است و شاید مدیران استقلال بر اثر فشار‌های وارده در نهایت چند بازی دیگر به نکونام فرصت دهند که اگر چنین شود و نکونام نتیجه لازم را در بازی‌های باقی مانده به دست آورد، شاید به طور کلی پروژه برکناری او منتفی شود.

این طور که از رفتار مدیران استقلال پیدا است آنها در مواجهه با جواد نکونام ظاهرا رو دربایستی هم دارند و از طرفی از نتایج راضی نیستند و از سویی دیگر نیز نمی‌خواهند با برکنار کردن این مربی برای استقلال هزینه تراشی کنند.

همین که نکونام در اوج شایعات در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و استقلال را تمرین می‌دهد خود نشان دهنده اوج بلاتکلیفی در این باشگاه است و شاید هم  نکونام از جایی جز مدیران استقلال و مالکان کنونی استقلال گارانتی لازم برای ادامه کار در این باشگاه را دریافت کرده که در تمرینات حاضر می‌شود؟!

به هرحال تمام این مسائل منجر به بلاتکلیفی استقلال شده و این وضعیت در آستانه بازی با الغرافه قطر در لیگ نخبگان خبر خوشایندی برای این باشگاه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->