توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرایم به وقوع پیوسته توسط کاراگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد
سرخط خبرها

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور: صدای زنان در دولت چهاردهم شنیده خواهد شد

  • کد خبر: ۲۴۹۷۲۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
معاون زنان و خانواده رئیس جمهور: صدای زنان در دولت چهاردهم شنیده خواهد شد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این معاونت در دولت چهاردهم بنا دارد شنونده صدای همه زنان باشد و مسائل آنان را شناسایی و برای رفع آن تلاش کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروز آذر درباره برنامه های دولت چهاردهم در حوزه زنان و خانواده اظهار داشت: مهمترین برنامه این دولت آن است که صدای همه زنان را بشنود و مسائل آنها را شناسایی کند و با کمک خودشان برای مشکلات راه حل پیدا کند و بتواند موثرترین راه حل را انتخاب و اجرا کند.

وی افزود: در این مسیر ممکن است از برخی تجارب مربوط به دوره های پیشین معاونت زنان استفاده شود و ممکن است راه حل جدیدی پیدا و به مرحله اجرا گذاشته شود.

بهروز آذر ادامه داد: اصراری نداریم که بهترین هستیم و بهترین راه حل ها را می توانیم داشته باشیم ولی فکر می کنیم موثرترین راه حل ها آن است که مردم می گویند.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم این راه حل را از طریق مردم پیدا کنیم، راه اجرای آن را هم پیدا خواهیم کرد و تلاش می کنیم محقق شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: مردم می توانند از تمام مجاری رسمی که در نهاد ریاست جمهوری وجود دارد طبق روال با معاونت زنان در ارتباط باشند و پاسخگوی آنان هستیم.

بهروز آذر درباره کمبودها و مشکلات مرکز رصد که به تازگی و در دولت سیزدهم رونمایی شد نیز با بیان اینکه یکی از اهداف مرکز رصد، در این دوره این است که بتواند مسیری پیدا کند که آمار حوزه زنان و خانواده را گردآوری کرده و در دسترس پژوهشگران قرار دهد، اظهار داشت: مرکز رصد، مرکز آمار و اطلاعات حوزه زنان است و چالش اساسی دارد و آن دسترسی به اطلاعاتی است که ما خودمان به عنوان یک نهاد نمی توانیم به اطلاعات همه دستگاه ها دسترسی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم فرآیند دسترسی به اطلاعات بین دستگاهی را بهبود و ارتقا دهیم و وقتی اطلاعات دریافت شد، در گام دوم فرایند باز کردن داده ها و در اختیار گذاشتن برای همه پژوهشگران در برنامه معاونت ریاست جمهوری قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->