۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو
سرخط خبرها

هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود

  • کد خبر: ۲۴۹۷۵۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزینه‌های هر بیمارستان باید توسط رئیس و مدیر آن مرکز درمانی مدیریت شود تا که آن بیمارستان با مشکلات مالی مواجه نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود شبستری در نشست با روسا و مدیران بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان، با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه تامین هزینه‌های جاری هر بیمارستان با خود همان مرکز درمانی است اظهار کرد: همچنین در خصوص اعتبارات کشوری هم باید بگوییم که به هر مجموعه متناسب رقم معین شده تخصیص می‌یابد و مابقی نیاز‌ها باید توسط درآمد‌های بیمارستانی تامین شود.

وی با بیان اینکه ما به تمامی بیمارستان‌ها اعلام کردیم که اگر برنامه‌ای برای مجموعه کاری خودشان دارند، ابتدا تمامی جوانب از جمله تامین هزینه‌های آن را ببینند تا که در اجرای آن به مشکل نخورند، خاطرنشان کردما به دولت چهاردهم و در جهت بهبود وضعیت دانشگاه‌ها، شبکه‌ها و بیمارستان‌ها بسیار امیدوار هستیم.

دکتر شبستری با بیان اینکه در هفته‌های اخیر مشکلات پرستاران را شاهد بودیم و در جلسات متعددی برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش برگزار شدافزود ما بر اجرای عدالت در تمامی حوزه‌های بیمارستانی از جمله حوزه پرستاری تاکید داریم و اینکه در بحث تعرفه‌ها هم اصلاحات لازم صورت پذیرد.

برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز درمانی نباید تحت‌الشعاع مسائل و مشکلات مالی قرار بگیرد

در این نشست دکتر محمد دهقانی‌فیروزآبادی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: روسا و مدیران بیمارستان‌ها باید تا زمان اصلاح دستورالعمل‌ها و برطرف شدن مشکلاتشان از اختیاراتشان استفاده کنند و اجازه ندهند که خللی در ارائه خدمات بیمارستانی ایجاد شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از تمامی بیمارستان‌ها می‌خواهیم که ضمن مدیریت هزینه‌کردها، گزارشی از فعالیت‌های خود به معاونت درمان ارسال نموده و نیاز‌های خود را هم بیان نمایند تا که پیگیری لازم جهت تامین این نیاز‌ها صورت پذیرد.

در این نشست روسای بیمارستان‌های امام رضا (ع) حضرت قائم (عج) و مدیران بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء (ص) و طالقانی گزارشی در خصوص اجرای شیوه‌های موفق هزینه‌کردی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مجموعه کاری خود از جمله آموزش، پرستاری، اورژانس، اعصاب، قلب، اتاق عمل، آی سی یو و کلینیک ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->