حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه

  • کد خبر: ۲۴۹۷۷۷
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه
مهاجم سابق اودینزه ایتالیا در رادار سرخ پوشان قرار گرفت.

سعیده رودافشان | شهرآرانیوز، پرسپولیسی‌ها بعد از آنکه مذاکراتشان با بوپندزا و نیانگ را در بن‌بست دیدند، حالا از جدیدترین گزینه خود رونمایی کردند. ایزاک ساکسس، مهاجم فصل گذشته اودینزه ایتالیا، بعد از آنکه از این باشگاه کنار گذاشته شد، موردتوجه سرخ‌پوشان قرار گرفت. ساکسس که در سری‌آ ایتالیا سه فصل را سپری کرده است و تجربه حضور در لیگ‌های معتبری مانند لالیگا و لیگ‌برتر انگلیس را نیز دارد، در فصول گذشته آمار نسبتا متوسطی از خودش برجا گذاشته است.

او با چهار گل و چهارده پاس گل برای اودینزه، یکی از گزینه‌های احتمالی خرید پرسپولیس به‌شمار می‌رود. درعین‌حال، گزارش‌هایی وجود دارد که تیم ترکیه‌ای گزتپه نیز به جذب او علاقه‌مند است. باتوجه‌به فسخ قرارداد او با اودینزه، ساکسس اکنون آزاد است تا مقصدی جدید را انتخاب کند. او با ۱۳۳بازی کامل و ۳۰پاس گل و ۲۸گل زده می‌تواند گزینه جذابی برای پرسپولیس باشد! او بیشتر در پست مهاجم سایه و وینگر و مهاجم نوک بازی می‌کند تا پرسپولیس یک آچار فرانسه دیگر بعد امیری داشته باشد.

آمار ساکسس البته همان‌طور که مشخص است فوق‌العاده نبوده، اما تداوم حضور او در سه لیگ معتبر دنیا نشان می‌دهد که توانایی‌های او در زمین مسابقه تنها به گل‌زنی یا گل‌سازی منحصر نیست و او به‌خوبی توانسته رضایت مربیانش را در تیم‌هایی که بوده جلب کند.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس فراهم می‌شود یا خیر و در صورتی که این امر محقق شود این مهاجم نیجریه‌ای چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->