پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد | کاهش تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟
سرخط خبرها

ماجرای عجیب فروش دوچرخه‌های سرقتی در مشهد از طریق سایت دیوار + عکس

  • کد خبر: ۲۵۰۱۹۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
ماجرای عجیب فروش دوچرخه‌های سرقتی در مشهد از طریق سایت دیوار + عکس
سارقی که با فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار، نشانی منازل خریدار را شناسایی می‌کرد و دوباره همان دوچرخه را به سرقت می‌برد، با تلاش عوامل انتظامی مشهد دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فردی با مراجعه به نیرو‌های انتظامی مدعی شد دوچرخه‌ای را که ۲ روز قبل از طریق آگهی سایت دیوار خریده بود، از منزلش سرقت شده است! با اعلام این گزارش و با دستور سرهنگ روح ا... لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) بلافاصله افسران دایره تجسس، تحقیقات گسترده‌ای را همزمان با بازبینی دوربین‌های مدار بسته آغاز کردند و به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد سارق دوچرخه شباهت عجیبی به فروشنده آن در سایت دیوار دارد!

به همین دلیل نیرو‌های انتظامی با کسب مجوز قضایی رصد‌های اطلاعاتی را ادامه دادند و موفق شدند محل سکونت فروشنده دوچرخه را در خیابان شهید طرحچی شناسایی کنند. طولی نکشید که افسران زبده دایره تجسس در یک عملیات هماهنگ و ضربتی وارد مخفیگاه متهم ۲۱ ساله شدند و او را دستگیر کردند.

ماجرای عجیب فروش دوچرخه‌های سرقتی در مشهد از طریق سایت دیوار + عکس

این جوان که سوابق متعدد کیفری نیزداشت، ابتدا منکر سرقت شد و ادعا کرد او فقط دوچرخه را به شاکی فروخته است و دیگر از سرقت آن اطلاعی ندارد، اما وقتی با تصاویر خود در دوربین‌های مداربسته روبه رو شد، به ناچار سرقت دوچرخه را پذیرفت و گفت: با کلید مخصوصی که داشتم در منازل را باز می‌کردم و بی سر وصدا قفل دوچرخه را با قیچی آهن بری می‌بریدم و سپس آن را در سایت دیوار به فروش می‌گذاشتم.

زمانی که خریدار پیدا می‌شد و دوچرخه را به او می‌فروختم با شیوه‌های مختلفی نشانی منزل او را به دست می‌آوردم و دریک فرصت مناسب دوباره آن را به سرقت می‌بردم. 

این سارق جوان در حالی تاکنون به ۷ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرده است که بررسی‌های بیشتر در این باره هنوز ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->