رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است
سرخط خبرها

رهبر کاتولیکهای جهان کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۵۰۶۰۹
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
رهبر کاتولیکهای جهان کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بمباران مدارس از سوی این رژیم را اقدامی «زشت» توصیف نمود.

به گزارش شهرآرانیوز، پاپ جمعه شب اظهار کرد که هر روز به صورت تلفنی با اعضای جامعه کاتولیک در نوار غزه گفتگو می‌کند و «آن‌ها درباره چیز‌های سختی سخن می‌گویند.»

وی افزود: وقتی اجساد کودکان را می‌بینید، وقتی می‌بینید که به ظن حضور چند نیروی چریکی در یک مدرسه، آنجا بمباران می‌شود، این اقدام زشتی است.

رهبر کاتولیک‌های جهان اظهار کرد: گاهی اوقات فکر می‌کنم که این جنگ از حد گذشته است.

رهبر کاتولیک‌های جهان پیشتر خواستار آتش‌بس فوری، آزادی اسیران و کمک‌های بشردوستانه به غزه شده و گفته بود: بسیاری از بیماری‌ها از جمله فلج اطفال در غزه در حال گسترش هستند.

وی با تاکید بر لزوم این که بیت المقدس محل ملاقاتی باشد که در آن مسیحیان، یهودیان و مسلمانان در آن مورد احترام و پذیرش قرار می‌گیرند، گفت: بگذارید در سرزمین مقدس صلح باشد، در اورشلیم صلح باشد.

پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۴۱ هزار و ۱۱۸ شهروند فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->