مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه در مشهد برگزار شد بیش از ۵۷ هکتار از حریم حرم رضوی فاقد نقشه برداری ثبتی است برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم کشور در مشهد ترجیح منافع خود به جای حمایت از فلسطین خیانت به اسلام است وحدت امت اسلامی، راه نجات غزه و مقابله با چالش‌های دشمنان است جشن بزرگ شکوفه‌های رضوی در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شد راهپیمایی ضدصهیونیستی با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» در مشهد برگزار می‌شود برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه در مشهد مقدس زنگ اول: زیارت جایی برای پیرمرد‌ها هست اتفاقا رواقی از جنس ارادت در قلب حرم امام رضا(ع) خوش زیستن در گفتار امام‌صادق (ع) یادگارهای ارزشمند امام صادق (ع) برای شیعه وحدت، کلید حل مشکلات جهان اسلام است وحدت اسلامی و حمایت از مظلومان نباید در چالش‌های روزمره گم شود عرضه کتاب‌های معرفتی ویژه نوجوانان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف
سرخط خبرها

برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم کشور در مشهد

  • کد خبر: ۲۵۱۶۸۸
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم کشور در مشهد
اولین دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم در کشور با همت مجموعه قرآنی انصار الحیدر (ع) در مشهد برگزار شد.

امیرعلی حقدادیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درخصوص برگزاری دوره تربیت مربی حافظان قرآن کریم اظهار کرد: دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم، اولین و بزرگ‌ترین دوره حفظ قرآن کریم در کشور محسوب می‌شود که با هدف تربیت حافظان مسلط به روش و شیوه جدید حفظ تصویری قرآن کریم است.

وی افزود: روش تصویری حفظ قرآن کریم، روشی ابتکاری و ابداعی موثر بوده که در کتاب «حفظ ماندگار» که تألیف کردم، روش‌ها و نکات حافظه تصویری آموزش داده شده است.

مدیر مجموعه قرآنی انصار الحیدر (ع) با بیان اینکه استفاده از این حفظ تصویری می‌تواند حفظ ماندگارتری را برای حافظ داشته باشد، ادامه داد: مجموعه گسترده انصار الحیدر (ع) در بخش فعالیت‌های مجازی نیازمند این بود که اساتید مجرب و متخصصی را تربیت و استخدام کند که به جامعه قرآنی خدمت کنند. ان‌شاءالله بتوانیم قرآن‌آموزان بیشتری جذب کرده و جامعه قرآنی را روز به روز گسترده‌تر کنیم.

فعالیت بزرگ‌ترین کانال قرآنی کشور در مشهد

همچنین مدیر اجرایی دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: به جهت تأمین کادر نیروی انسانی و مربی متخصص اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی کردیم و افرادی که حائز شرایط حفظ ۵ جزء قرآن کریم و در بازه سنی ۱۸ الی ۳۵ سال بودند، دعوت به همکاری شدند. این افراد پس از کسب نمره در آزمون شفاهی و کتبی، به طور قطعی استخدام می‌شوند.



حسین شجیعی بیان کرد: بزرگ‌ترین کانال قرآن کشور، انصار الحیدر(ع)، با ۱۰۰ هزار نفر عضو با همت همین مؤسسه در حال فعالیت است. تفاوتی که این دوره تربیت مربی با سایر دوره‌های تربیت مربی دارد این است که علاوه بر اعطای مدرک، جذب و استخدام هم می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->