ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اکران آنلاین «شیرین قناری بود» پس از ۹سال توقیف

  • کد خبر: ۲۵۳۶۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
اکران آنلاین «شیرین قناری بود» پس از ۹سال توقیف
تهیه ‌ننده و کارگردان فیلم «شیرین قناری بود» از اکران این فیلم پس از ۹سال توقیف خبر داد و گفت: خوش‌حالم سرانجام امکان نمایش «شیرین قناری بود» در شبکه اینترنتی فراهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود توحیدپرست افزود: خوش‌حالم فیلم شیرین قناری بود سرانجام امکان نمایش در شبکه اینترنتی را پیدا کرد. هدف من از ساخت این فیلم کاملا انسانی بود و بعد از این همه مدت هنوز متوجه نشده‌ام چرا این فیلم با این محتوای جذاب و انسانی ۹سال دیرتر باید دیده شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما، گفت: فیلم شیرین قناری بود قبل از توقیف به ۴جشنواره ارسال شد که در جشنواره بلک آلمان به عنوان بهترین فیلم بخش نوجوان و جوان شناخته شد و در جشنواره‌های دهلی‌نو و زانزیبار و میلان ایتالیا به بخش مسابقه راه یافت ولی متأسفانه توقیف شد.

توحیدپرست با بیان اینکه فیلم شیرین قناری بود را با فروش خانه‌اش ساخته است، افزود: متأسفانه شرایطی برای این فیلم به وجود آمد که منجر به مستأجرشدن من شد و متأسفانه بی‌دلیل فیلمی که کلی هم سانسور شده بود و پروانه نمایش داشت را توقیف کردند و هرگز هم پاسخ ندادند چرا؟!

این کارگردان سینما ادامه داد: نکته‌ای که برای من خیلی جالب است اینکه این فیلم بدون هیچ تبلیغ محیطی و رسانه‌ای  بازیگر ستاره تقریبا از ۹۰درصد فیلم‌های مطرح و پربازیگر بیشتر بازدیدکننده داشته است.

در خلاصه داستان شیرین قناری بود آمده است: شیرین که طرف‌دار تیم استقلال است به دلیل علاقه شدید به فوتبال از دبیرستان اخراج می‌شود و هم‌زمان مورد توجه شاهرخ که خواننده و پرسپولیسی است قرار می‌گیرد، اما شیرین از پرسپولیسی‌ها نفرت دارد! در اوج کُری‌خوندن‌ها، شیرین و دوستش سارا برای تماشای بازی استقلال و پرسپولیس با لباس پسرانه به ورزشگاه می‌روند و...

سعیده رودبارکی، نگین معتضدی، شهراد وثوقی، پردیس افکاری، مجید حاجی‌زاده، حمید شریف‌زاده، حسین پرستار، امیدعلومی و هلیا امامی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

داوود توحیدپرست (متولد ۱۳۳۹) در سال ۱۳۶۳ وارد انجمن سینمای جوان شد و فیلم کوتاه ۸ م.م را ساخت. دو مجموعه قصه به نام‌های چکمه و تولد غریبانه را چاپ کرده، همچنین فیلم ۱۶ میلی‌متری برای سینمای تجربی به نام گل به سر روزگار می‌ریزد را ساخته است.

وی در سال ۱۳۶۳ وارد صداوسیما شد و ابتدا در گروه کودک شبکه اول بود و سپس منشی صحنه تلویزیون بوده است. در سال ۱۳۷۷ اولین فیلم سینمایی را با نام معصوم و بعد از آن نامزد آمریکایی من دومین تجربه کارگردانی وی است. از جمله کارهای او می‌توان به سریال ماه محبوب و بوی گندم اشاره کرد. شیرین قناری بود به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی توحیدپرست سال ۱۳۹۰ ساخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->