قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب
سرخط خبرها

بررسی وضعیت بودجه کشور از حیث درآمدها و مدیریت هزینه در ایام کرونا

  • کد خبر: ۲۵۵۲۰
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
بررسی وضعیت بودجه کشور از حیث درآمدها و مدیریت هزینه در ایام کرونا
رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه، آخرین وضعیت بودجه کل کشور از حیث وضعیت درآمدها و مدیریت هزینه در شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اختصاص اعتبارات به دستگاه‌ها را جویا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن روحانی روز جمعه در این تماسی تلفنی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در نتیجه شیوع ویروس کرونا و آثار و تبعات اقتصادی آن در دوران پساکرونا، به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد گزارش کاملی از وضعیت بودجه سال ۹۹ کل کشور برای ارائه در جلسه روز شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا آماده کند.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، نیز در این تماس تلفنی از وضعیت بودجه کل کشور، تحقق درآمدها، مدیریت هزینه و تخصیص اعتبارات دستگاه‌ها به رئیس جمهور گزارش داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->