سرخط خبرها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

آغاز فعالیت‌های ورزشی در ۳ شهر سفید خراسان رضوی+جدول رشته‌ها

  • کد خبر: ۲۵۹۲۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
آغاز فعالیت‌های ورزشی در ۳ شهر سفید خراسان رضوی+جدول رشته‌ها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: براساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت ورزشی در شهر‌های سفید، تنها ۳ شهرستان و یک شهر در این استان مجاز به فعالیت‌های ورزشی‌اند.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، فرزاد فتاحی امروز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهر در کشور در وضعیت سفید به سر می‌برند و ویروس کرونا در این مناطق کمتر شده است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد ملی مقابله با کرونا در وزارت ورزش به بازگشایی و انجام تمرینات در برخی رشته‌های انفرادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم گرفته است و استان خراسان‌رضوی نیز در فهرست بازگشایی فعالیت‌های محدود ورزشی قرار دارد.

فتاحی ادامه داد: شهرستان‌های جغتای، جوین، درگز و شهر کوه سرخ، مناطق سفید در خراسان‌رضوی هستند و می‌توانند با انجام پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات ورزشی را آغاز کنند. مدیران ورزشی و باشگاه‌داران این شهر‌ها باید با ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت، پروتکل‌های اختصاصی هر رشته ورزشی را مطالعه و رعایت کنند.
 
آغاز فعالیت‌های ورزشی در ۳ شهر سفید خراسان رضوی+جدول رشته‌ها
 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به رشته‌های دارای مجوز گفت: تقریبا بیشتر رشته‌های ورزشی انفرادی کشور، مجوز تمرینات را دریافت کرده‌اند، اما برخی رشته‌های انفرادی همچون شنا، کشتی و تمام شاخه‌های بدن‌سازی در فهرست اعلامی درج نشده‌اند و در صورت مشاهده فعالیت، بنابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

فتاحی با اشاره به ثبت و فعالیت ۱۴۰۰ باشگاه ورزشی در خراسان‌رضوی گفت: مدیریت و پایش این تعداد از باشگاه در استان زمان‌بر است و اگر باشگاهی با تخلف از قوانین، حتی برای استفاده یک تا چند نفر، به صورت غیرقانونی باز باشد، پلمب خواهد شد.

وی در ارتباط با برگزاری مسابقات و تمرین در شهر‌های سفید یاد شده، گفت: برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات نخواهیم داشت، اما اگر ورزش‌کاری از شهر‌های هم‌جوار بخواهد در رشته‌های مجاز فعالیت ورزشی داشته باشد، مانعی ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->