ویدئو| حس و حال عاشورا در حسینیه معلی محرم ۱۴۰۵ ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب تاسوعای حسینی در سالن شهید بهشتی مشهد ویدئو| عزاداری مردم شهر سماوه عراق در روز تاسوعا با در دست داشتن تصویر رهبر شهید انقلاب ویدئو | حال‌وهوای تاسوعای حسینی در مشهد (۳ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | هدیه‌ای خاص از عتبه عباسیه در برنامه حسینیه معلی ویدئو | روضه‌خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعای سال ۱۴۰۳ در حضور رهبر شهید انقلاب ویدئو | سقف افزایش اجاره‌بها در کشور ۲۵ درصد تعیین شد ویدئو | نذر عباس | روایت مادر شهید مصطفی صدرزاده برای رهبر شهید انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر تاسوعا ویدئو | شنیده نشده‌ها از حضرت عباس (ع) ویدئو| دسته‌روی عزاداران تاسوعای حسینی در خیابان‌‍‌های منتهی به حرم مطهر رضوی (۳ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | «ایلان ماسک» پستی از عزاداری محرم منتشر کرد ویدئو | یکصدوپانزدهمین شب حضور مردم مشهد مقدس در خیابان (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | جاماندگان کربلا در پناه گنبد طلا | مشهد مقدس میزبان عزاداران در شب تاسوعای حسینی (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| پیش نمایش قسمت چهارم سریال «کلاغ» منتشر شد ویدئو| هوای شرجی جزیره کیش (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | نوحه ترکی به سبک «ای صفای قلب زارم» در حسینیه معلی ویدئو | نوای ماندگار جنوب در حسینیه معلی ویدئو | یکصدوچهاردهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۱ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | عزاداری هیئت بوشهری‌ها در صحن قدس حرم مطهر رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۵)
سرخط خبرها

ویدئو/توضیحات رامبد جوان درباره سفرش به کانادا

رامبد جوان در یک گفت‌وگوی اینترنتی با اجرای حجت‌الاسلام زائری: رفتن من به کانادا یک تصمیم کاملا شخصی و خصوصی بود و صدا‌وسیما از آن باخبر بود. مگر می‌توانستم ۷۷۰ قسمت خندوانه ادا دربیاورم؟
  • کد خبر: ۲۶۱۹۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
  • ۲
تعداد بازدید : 1549
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
7
ایران خوبه ، مردم ایران فوق العاده ان اما مالیات نمی دی بعد می ری کانادا بچه ات به دنیا بیاد به کانادا مالیات می دی تازه می گی دلت خواست. برو همونجا کار کن همونجا زندگی کن بگو ایران خوبه ولی برای کسایی که پول ندارن ازش فرار کنند.در آمد میلیاردی اتان رو اینجا در می اورین می رید کشور دیگه زندگی می کنید. مگه دیوید لاترمن امریکا پول درمی آره می ره اروپا مالیات می ده ...
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
رامبد ، خیلی از رفتارت عصبانی هستم ، تو نشان دادی که ایران عزیز را دوست نداری و فقط برای پول با خنده فریاد می زدی : سلام مردم ایران ! خیلی دوست تان دارم .
دروغگو !
ایرانی شَرف دارد.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->