سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز اربعین و سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ بدایعِ «بدایع‌نگار» در عرصه روزنامه‌نگاری | ۱۰۴ سال پیش اولین نشریه دینی خراسان به همت میرزا فضل‌الله آل‌داوود منتشر شد فرماندار مشهد: مصوبات مرتبط با سامان‌دهی کشف‌رود به صورت مستمر پیگیری می‌شود ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین و پیرامون حرم مطهر رضوی (یکم شهریورماه ۱۴۰۳) سرویس دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس همزمان با اربعین حسینی در مشهد تقدیر فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد بیش از یک میلیون و ۶۴ هزار نفر در خراسان‌رضوی تحت پوشش بیمه سلامت هستند اعمال‌قانون ۲۶۴۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۳ خودروی متخلف توقیف شدند (یکم شهریور ۱۴۰۳) هوای سه منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم شهریور ۱۴۰۳) پناهگاه معتادان متجاهر، معضلی ۳۰ ساله در شهرک شهید رجایی مشهد سنگ تمام مدیریت شهری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین آیا شنبه، سوم شهریور ۱۴۰۳، تعطیل است؟ خادمان روز چهلم | روایت‌هایی از مشهدی‌هایی که  برای خدمت به زائران اربعین، راهی نجف شده ‎اند شهردار مشهد مقدس: در سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، عملیات اجرایی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهری صورت خواهد گرفت + فیلم ثبت بیش از ۱۸۰ هزار تردد در مرز چذابه توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر مشهد با همه ظرفیت آماده میزبانی از زائران دهه پایانی صفر (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) همایش باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهدمقدس برگزار می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) بررسی اهمیت مسجد گوهرشاد به عنوان یک بنای فاخر حسامی: فعالیت حدود ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) در سه روز پایانی صفر| تجهیز و آماده‌سازی حدود ۵۰ مرکز اسکان در مشهد شهردار مشهد مقدس: ۱۰ روز آخر ماه صفر، فعالیت شهرداری به صورت شبانه روزی خواهد بود
سرخط خبرها

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به جداسازی آب شرب از آب خام در منطقه 12 مشهد

  • کد خبر: ۲۶۸۴
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به جداسازی آب شرب از آب خام در منطقه 12 مشهد
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در باره موضوع جداسازی آب شرب از آب خام گفت: موضوع جداسازی شبکه‌های آبیاری جزو اولویت‌های اصلی شهرداری است. در این راستا نیز اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، یعقوبی اضافه کرد: برای پروژه شبکه جداسازی آبیاری فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ به صورت ۱۰۰ درصدی، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی در ادامه به موضوع نظافت بولوار شاهنامه اشاره کرد و افزود: با توجه به الحاق محدوده فردوسی به شهر مشهد و جایگاه مهم این محدوده، باید موضوعات مربوط به تنظیف بلوار شاهنامه با حساسیت بالایی پیگیری شود.
یعقوبی به وضعیت نابه سامان ورودی بلوار اقدسیه اشاره کرد و گفت: مدیران سازمان میادین باید با بازدید میدانی و گذاشتن جلسات کارشناسی نسبت به این موقوع اقدام کنند تا بتوان به راه حلی برای مناسب کردن منظر این محدوده شهری دست پیدا کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد دستور داد تا موضوع خودرو‌های دست فروش با جدیت پیگیری شود و اگر قرار است برای ساماندهی و حل این معضل از اکیپ‌های شبانه استفاده شود، این اکیپ‌ها از مناطق معینی که انتخاب شده اند، به محدوده مورد نظر اعزام شوند.
یعقوبی با اشاره به وجود سگ‌های ولگرد در این منطقه گفت: در این زمینه باید رصد شود و دید که آیا در حوزه جمع آوری سگ‌های ولگرد پیمانکار کوتاهی کرده است یا مشکلات دیگری وجود دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه در خصوص سرانه آتش نشانی در منطقه ۱۲ گفت: سرانه آتش نشانی در این منطقه پایین است و به همان منظور با دادن عرصه از سوی شهرداری منطقه و طراحی آن از سوی سازمان آتش نشانی می‌توان اعتباراتی را در این حوزه برای سال بعد اختصاص داد.
در همین زمینه شهرداری منطقه ۱۲ برای تخصیص زمین جهت احداث آتش نشانی در راستای افزایش سرانه ایمنی اعلام آمادگی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->