شهردار مشهد مقدس: ایمنی مردم، خط قرمز مدیریت شهری است | بهره‌برداری از ساختمان فرماندهی آتش‌نشانی در دهه فجر ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای نهمین روز پیاپی، آلوده است (۹ دی ۱۴۰۳) مروری بر وقایع ۹ دی ۱۳۵۷ مشهد از دریچه گزارش‌های ساواک | روز خون و آتش شناسایی ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهد الرضا(ع) منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد
سرخط خبرها

تخصیص ۳ میلیارد اعتبار برای هر دفتر تسهیلگری مشهد

  • کد خبر: ۲۷۵۵۴
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
تخصیص ۳ میلیارد اعتبار برای هر دفتر تسهیلگری مشهد
تشکیل و راه اندازی و استقرار دفاتر تسهیلگری دومین تصمیم اساسی شورای پنجم است.
شهرآرانیوز- رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای شهر با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری در این دوره، هزینه‌های سنگینی برای بازآفرینی بر عهده گرفته است، افزود: تاکنون ۳ مصوبه اساسی داشته ایم که نخستین مصوبه، ایجاد سازمان بازآفرینی بود؛ مجموعه‌ای که پیش‌تر در قالب یک دفتر ذیل واحد شهرسازی فعالیت می‌کرد و کارآمدی لازم را نداشت.

احمد نوروزی، تشکیل و راه اندازی و استقرار دفاتر تسهیلگری را دومین تصمیم اساسی شورای پنجم دانست و گفت: ۲۸ دفتر در محلات هدف بازآفرینی راه اندازی شده و ۲۳ دفتر ازسوی شهرداری و ۵ دفتر هم توسط استانداری فعال شده است.

نوروزی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر برای هر دفتر تسهیلگری ۳۰۰ میلیون تومان برای مرحله شناخت، مطالعات و آغاز فعالیت پیش بینی شده است، افزود: هزینه‌های آینده نیز متناسب با تحقق اهداف پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تصمیم گیری‌ها و اقدامات دفاتر تسهیلگری پیوسته در تعامل و ارتباط با مردم انجام می‌شود. این مشارکت مستقیم سبب افزایش تعامل و همکاری مردم خواهد شد؛ زیرا آن‌ها در محله خود ایفای نقش می‌کنند.

نوروزی در ادامه به طرح مصوب اعضای شورا درباره حمایت از مشاغل خرد و خانگی پرداخت و بیان کرد: براساس همین دغدغه، کارگروه ویژه‌ای در شورا شکل گرفت. البته تشکیل دفاتر تسهیلگری حرکتی نوظهور است؛ با این حال نتایج خوب این اقدام را شاهد هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->