آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان تا ۴ خرداد+ جدول

  • کد خبر: ۲۷۸۲۵
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
آخرین آمار کرونا در جهان تا ۴ خرداد+ جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز،  بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۴۱۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۴۴ هزار و ۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۹۶۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۱ هزار و ۷۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۲۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۸ هزار و ۶۸۳ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۶ هزار و ۷۳۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴۹ هزار و ۱۱۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۲ هزار و ۱۶۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۹ هزار و ۴۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳۵ هزار و ۸۸۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳ هزار و ۳۸۸ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور‌های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۸۲ هزار و ۳۷۰، ۲۵۷ هزار و ۱۵۴، ۲۲۹ هزار و ۳۲۷، ۱۸۲ هزار و ۴۶۹ و ۱۷۹ هزار و ۹۸۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۴۴۶ هزار و ۹۱۴، ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ و ۱۶۰ هزار و ۳۰۰ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
آخرین آمار کرونا در جهان تا ۴ خرداد+ جدول
منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->