آیا تلگرام شماره‌تلفن و IP کاربرانش را به دولت‌ها می‌دهد؟ زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۴ رسماً اعلام شد + مشخصات در فصل اول «همستر کامبت» چند درصد کاربران واجد شرایط دریافت توکن شدند؟ + آمار و ارقام توکن WAT بازی گیمی لیست شد + قیمت اولیه راهنمای برداشت توکن راکی رابیت + عکس نتیجه ایردراپ و مقدار توکن‌های راکی ربیت مشخص شد + جزئیات برداشت تفاوت آیفون ۱۶ پرو با آیفون ۱۴ پرو در چیست؟ و اینک هوش مصنوعی برای اولین‌بار در جهان محققان یک ربات را برای بازرسی رآکتور همجوشی هسته‌ای فرستادند مایکروسافت احتمالا در نسل جدید کنسول‌هایش یک ایکس باکس قابل‌حمل هم خواهد داشت ایران در سال چقدر زباله الکترونیکی تولید می‌کند؟ راهنمای مینی‌گیم جدید کلید همسترکامبت برای دریافت الماس (دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳) مقدار توکن‌های همستر کاربران مشخص شد + تاریخ برداشت پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی‌گیم جدید همسترکامبت برای دریافت الماس (یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) راکی ربیت لیست شد + قیمت اولیه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳) راهنمای دریافت الماس در فصل جدید INTERLUDE همسترکامبت
سرخط خبرها

زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۴ رسماً اعلام شد + مشخصات

  • کد خبر: ۲۹۰۱۷۹
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۴ رسماً اعلام شد + مشخصات
دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۴ پرو رسماً ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) در چین رونمایی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سری ردمی نوت ۱۴ شامل دستگاه‌های نوت ۱۴ پرو و نوت ۱۴ پرو پلاس می‌شود. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات کامل نوت ۱۴ پرو به بیرون درز کرده است.

این اطلاعات را کاربری چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. البته هنوز هیچ منبع دیگری صحت و اصالت این اطلاعات را تأیید نکرده، بنابراین شاید بهتر باشد با شک و تردید به برخی مشخصات اعلام‌شده نگاه کنیم.

مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۴ پرو

ردمی نوت ۱۴ پرو احتمالاً به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این نمایشگر می‌تواند تا رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل را نیز ارائه دهد و تراکم پیکسل آن ۴۴۵ پیکسل در هر اینچ است. همچنین گفته شده این نمایشگر حدود ۹۰ درصد از پنل جلویی گوشی را به خودش اختصاص می‌دهد و نهایت روشنایی آن به ۲۵۰۰ نیت نیز می‌رسد.

برای محافظت از نمایشگر نیز شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ در نظر گرفته شده است. گواهی IP۶۸ و وزن حدود ۱۹۰ گرمی از دیگر مشخصات احتمالی نوت ۱۴ پرو هستند.

علاوه‌براین، ردمی نوت ۱۴ پرو به یک پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. کاربران چینی می‌توانند این گوشی را در نسخه‌هایی با ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. این دستگاه به یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی نیز مجهز شده است.

دوربین پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو از ۳ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. این دوربین سه‌گانه توانایی ضبط ویدیو‌های ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند ویدیو‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت احتمالی ردمی نوت ۱۴ پرو وجود ندارد، اما گفته شده این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی روانه بازار می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->