چراغ سبز شزنی برای حضور در بارسلونا گلر سابق تیم ملی آلمان دستگیر شد بازگشت طارمی به ترکیب اصلی اینترمیلان مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال در روز دربی ۱۰۴ مهرداد محمدی رسما از دربی ۱۰۴ محروم شد جنجال اندریک در لالیگا زمان بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها بلینگام، کلید انتقال آرنولد به رئال جهانبخش راهی اسکاتلند شد بازنشستگی زودهنگام واران حریف مهمدی در قهرمانی آسیا دوپینگی از آب درآمد | نقره ۸۲ کیلوگرم به ایران رسید تجربه مهاجمان پرسپولیس؛ کلید پیروزی گاریدو در دربی بیانیه رسمی فیفا درباره اتفاقات بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال ازبکستان پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس (۳ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: جای خالی ارونوف احساس نخواهدشد چرخش عجیب نکونام در خصوص داور دربی ۱۰۴ تنبیه انضباطی برای دو ستاره پرسپولیس چرا نام ارونوف از لیست دربی ۱۰۴ خط خورد؟ نقشه گاریدو برای تفکرات دفاعی نکونام شانس زیاد مهری برای بازی در دربی ۱۰۴
سرخط خبرها

تجربه مهاجمان پرسپولیس؛ کلید پیروزی گاریدو در دربی

  • کد خبر: ۲۹۰۵۱۱
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
تجربه مهاجمان پرسپولیس؛ کلید پیروزی گاریدو در دربی
تجربه مهاجمان پرسپولیس نسبت به استقلال در دربی پیشتازی می‌کند و این موضوع می‌تواند چالش اصلی استقلال و کلید پیروزی پرسپولیس باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، دربی ۱۰۴ تهران، عصر چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

دربی تهران همیشه یکی از مهم‌ترین و پرهیجان‌ترین مسابقات فوتبال ایران بوده است. در این میان، مهاجمان تیم پرسپولیس با تجربه‌ای که در این بازی‌ها دارند، به عنوان یکی از کلیدی‌ترین عوامل موفقیت تیم خود شناخته می‌شوند.

مهاجمان پرسپولیس، با تعداد بیشتری از بازی‌های انجام شده در دربی نسبت به همتایان خود در تیم استقلال، به خوبی با فشار‌های این مسابقه آشنا هستند. این تجربه نه تنها به آنها کمک می‌کند تا در شرایط حساس بهتر عمل کنند، بلکه همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس آنها در زمین بازی می‌شود.

با نگاهی به آمار بازی‌های گذشته، مشخص می‌شود که مهاجمان پرسپولیس توانسته‌اند گل‌های بیشتری را در این دیدار‌های حساس به ثمر برسانند. این آمار نه تنها نشان‌دهنده کیفیت فنی بالای آنهاست، بلکه نشان‌دهنده توانایی آنها در مدیریت فشار‌های روانی و استرس ناشی از این مسابقات نیز می‌باشد.

گاریدو به احتمال زیاد در خط حمله خود از علی علیپور استفاده کند که تا کنون ۴ بار دروازه آبی‌ها را گشوده و در حال حاضر در رده سوم گلزنان پرسپولیس در دربی قرار دارد.

پس از علیپور، امید عالیشاه، کایپتان سرخ‌ها نیز ۳ گل در دربی‌ها به ثمر رسانده و از تجربه بالایی در این دیدار برخوردار است. عیسی‌آل کثیر نیز ۲ بار در دربی‌ها دروازه استقلال را گشوده و در صورتی که در نیمه دوم وارد میدان شود، می‌تواند برای خط دفاع استقلال خطرساز شود.

وحید امیری و سروش رفیعی نیز دیگر بازیکنان ترکیب ثابت امروز پرسپولیس هستند که هر کدام تا کنون یک بار دروازه آبی‌ها را باز کرده‌اند و با تجربه بالایی که در دربی‌ها دارند می‌توانند حجم قابل توجهی از فشار دربی بر تیم خود را بکاهند.

از ترکیب امروز پرسپولیس مقابل استقلال، همچنین گولسیانی در خط دفاع ۲ بار دروازه استقلال را باز کرده که حتی این مدافع پرسپولیس می‌تواند در ضربات ایستگاهی و کرنر‌ها برای استقلال دردسرساز شود.

اما در سوی مقابل هیچ یک از مهاجمان استقلال سابقه بازی چندانی در دربی ندارند. البته اندونگ و کاکوتا اولین دربی خود را تجربه می‌کنند، اما آرمان رمضانی مهاجم آبی‌ها هنوز نتوانسته در دربی دروازه پرسپولیس را باز کند.

در ترکیب امروز استقلال فقط محمدحسین مرادمند است که سابقه باز کردن دروازه پرسپولیس را دارد. بدون شک نکونام در ضربات ایستگاهی برنامه ویژه‌ای برای پرسپولیس دارد و مدافعان آبی‌ها می‌توانند در نقش مهاجمان تیم خود ظاهر شده و به پرسپولیس ضربه بزنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->