قهرمانانِ خاکی پوش و غریب! رفت که زود بیاد، دیگه نیومد ارادتمندی که به چندین هنر آراسته بود | درباره آینه‌کار نامدار حرم رضوی دروغگو‌ها طعم ایمان را نمی‌چشند مروری بر ویژ‌گی‌های دوستی در کلام امام رضا(ع) | رفاقتی برای دنیا و آخرت اختصاص بخش عمده‌ای از موقوفات آستان قدس به پروژه‌های عام‌المنفعه تجمع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس نخستین اجلاسیه بین‌المللی واقفان و ناذران رضوی برگزار شد تولیت آستان قدس رضوی در دیدار خطبای مشهد: وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبر‌ها را پرجاذبه کنند برپایی محفل روایتگری دوران دفاع مقدس در حرم امام‌رضا(ع) گردان نانوا‌ها فرهنگ عاشورا؛ پیشران دفاع از ایران یک داغ تا ابد تازه | نخستین شهید ارمنی چه کسی بود؟ کمال عشق و دلدادگی | روایتی از تنها شهید اروپایی دفاع مقدس بررسی کارکرد‌های فردی و اجتماعی انفاق | کلید آرامش، ضامن امنیت مدیریت جهادی دفاع مقدس، الگویی برای جامعه امروز هم‌دست با شیطان! یک عصر معمولی یک جای غیرمعمولی اکسیر یاد خدا نماز، بیمه دنیا و آخرت | در باب عواقب ترک نماز
سرخط خبرها

اختصاص بخش عمده‌ای از موقوفات آستان قدس به پروژه‌های عام‌المنفعه

  • کد خبر: ۲۹۰۵۱۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
اختصاص بخش عمده‌ای از موقوفات آستان قدس به پروژه‌های عام‌المنفعه
مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: بخش عمده‌ای از موقوفات و نذورات آستان قدس رضوی صرف پروژه‌های عام‌المنفعه نظیر ساخت بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز فرهنگی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا اسماعیل‌زاده، در نخستین اجلاسیه بین‌المللی واقفان و ناذران رضوی که سوم و چهارم مهرماه، در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت وقف و نذورات در پیشبرد اهداف آستان قدس رضوی، گفت: ما با تلاش فراوان و مدیریت صحیح توانسته‌ایم منابع مالی بزرگی را جذب کنیم و در عرصه‌های مختلف به کار گیریم.

وی با اشاره به این موضوع که بخش عمده‌ای از این منابع صرف پروژه‌های عام‌المنفعه نظیر ساخت بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز فرهنگی شده است، افزود: ما در حوزه موقوفات و نذورات توانسته‌ایم از همکاری و مشارکت افراد و خیرین برجسته در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شویم. این افراد که در درمان بیماری‌های سرطان و عفونت توانمند بوده‌اند، نقش بسزایی در تأسیس و گسترش این مراکز داشته‌اند.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی همچنین درباره اهدای مدال‌های ورزشی به آستان قدس رضوی گفت: در سال‌های اخیر، مدال‌های قهرمانی در سطح المپیک و سایر مسابقات بین‌المللی توسط مدال‌آوران پرتلاش به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شده است.

وی ابراز کرد: تعداد زیادی از ورزشکاران ما در خانه‌ها و ورزشگاه‌های ساخته‌شده به همت موقوفات، مشغول به تمرین و فعالیت هستند و این نشان از مدیریت صحیح در استفاده از منابع مالی و موقوفات دارد.

اسماعیل‌زاده به انتقادات و شبهاتی که پیرامون مدیریت منابع مالی و موقوفات مطرح می‌شود، پاسخ داد و تأکید کرد: ما با شفافیت کامل علاوه بر امنیت و سلامت منابع مالی، همواره تلاش کرده‌ایم تا در راستای اهداف بلندمدت آستان قدس رضوی گام برداریم و تمام اقدامات ما با نظارت دقیق و مستمر صورت‌ گرفته است.

وی در پایان گفت: هدف ما ارائه خدمات بهتر به جامعه و تحقق آرمان‌های واقفان و ناذرانی است که وجوه و منابع خود را در اختیار ما قرار داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->