بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران همزمان با بازگشت پزشکیان از نیویورک + فیلم خنثی سازی خمپاره قدیمی در روستای شموشک گرگان ویدئو | آبخوری پلنگ ایرانی در بوشهر (۵ مهر ۱۴۰۳) قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس درآمد نجومی سازمان سنجش از برگزاری سه آزمون دانشگاهی سهم بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق چقدر است؟ کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست سقط به قیمت بازار | مبلغ سقط جنین غیرقانونی در ایران: ۱۵۰ میلیون تومان! قول رئیس مجلس به بازنشستگان: مطمئن باشید معوقات بازنشستگان از مهر ماه پرداخت خواهد شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳) | هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید وزیر بهداشت: گزارشی مبنی بر کمبود واکسن آنفلوانزا مخابره نشده است کارمندان چگونه خود را از دردهای استخوانی ناشی از پشت‌میزنشینی دور کنند؟ مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس استمرار اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حریم حرم امام‌رضا(ع) بیمارستان حاشیه شهر مشهد زیر سرم اعتبار | تکمیل بخش اورژانس تا پایان آبان ۱۴۰۳ + فیلم بررسی مجدد کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی سکته مغزی، سومین علت مرگ و میر در جهان بی‌توجهی به هشدار «شنا ممنوع» عامل غرق‌شدن و مرگ کودکان مشهدی در سواحل فریدون‌کنار شد آیا درمان‌های خانگی برای ریزش موی سکه‌ای مؤثر هستند؟ پیوست سه هزار و ۶۰۰ هکتار از جنگل شرق استان گیلان به قزوین با مصرف گوشت قرمز فراوری‌شده در انتظار خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ باشیم آغاز به کار گردهمایی مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد
سرخط خبرها

مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس

  • کد خبر: ۲۹۰۷۱۵
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس
معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی بر نظارت‌ همه‌جانبه و مستمر بر سرویس‌دهی مدارس و احقاق حقوق عمومی در این رابطه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدهادی شریعت‌یار گفت: پیرو دستور صادرشده از ناحیه دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان نسبت به پیگیری موضوع نارضایتی‌های اولیای دانش‌آموزان در نحوه ارائه خدمات و سرویس‌دهی مدارس، این معاونت به موضوع ورود کرده و ضمن برگزاری فوری جلسه با مسئولین دستگاه‌های ذیربط و وظیفه‌مند، بر رفع فوری مشکلات موجود تأکید کرده است.

در این جلسه، مرتضی چایچی، مدیرعامل تاکسی‌رانی شهرداری مشهد نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه در سنوات قبلی هماهنگی سرویس‌های مدارس بر عهده ادارات آموزش و پرورش بوده، لیکن در سال جاری این موضوع به شهرداری‌ها محول شده است. ناهماهنگی‌هایی صورت گرفته که بخشی از آن مربوط به حوزه آموزش و پرورش و بخش دیگر آن به ناآگاهی والدین در نحوه ثبت‌نام در سامانه «سپند» برمی‌گردد؛ لذا در اسرع وقت مشکلات رفع خواهد شد.

وی در خصوص گلایه خانواده‌ها از مبلغ هزینه‌های دریافتی سرویس‌ها، گفت: هزینه دریافتی به صورت علی‌الحساب است و متعاقباً با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر، مطابق آن عمل خواهد شد.

شریعت‌یار در ادامه تأکید کرد: اخذ هزینه سرویس مدارس بایستی عادلانه و منصفانه باشد و در تعیین مبالغ، علاوه بر کارشناسی موضوع، نظر اولیا نیز تأمین گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه درصد کمی از دانش‌آموزان از سامانه مربوطه و خدمات سرویس‌ها بهره‌مند می‌گردند و قالب آنان از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد می‌نمایند؛ لذا سازمان اتوبوس‌رانی مکلف است نسبت به اتخاذ تدابیر لازم جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و جامع‌تر برای خطوط و مسیر‌هایی که دانش‌آموزان بیشتری را شامل می‌گردد، اقدام نماید.

معاون دادستان تأکید کرد: که با قید فوریت، ظرف مهلت حداکثر یک هفته مشکلات مرتبط با سرویس مدارس، آسیب‌شناسی و رفع شود؛ در غیر این صورت برخورد قانونی لازم با دستگاه خاطی به عمل خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->