ویدئو | دومین پاتوق ایده و پژوهش باشگاه فیلم رویش (اهل روایت) در مشهد با حضور حبیب‌الله والی‌نژاد ضرورت تقویت نظارت بر صنعت چاپ و رفع چالش‌های اقتصادی کشور تأسیس موزه ملی چاپ، گام بزرگی در حفظ فرهنگ و تاریخ صنعت چاپ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: صنعت چاپ نقش بی‌بدیلی در توسعه نشر کتاب در سطح بین المللی دارد مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ خراسان رضوی برگزار شد سریال‌های جدید «تانک خورها» و «هشت‌پا» روی آنتن سیما می‌روند برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه «سانتوش» نماینده بریتانیا در راه اسکار بن استیلر سراغ فیلم کمدی «دینک» می رود تاکتیک‌های یک دیکتاتور | بررسی زمینه‌های ظهور قصاب بغداد با نگاهی به کتاب «صدام، از ظهور تا سقوطش» استقبال از فیلم «قلب رقه» در هفته دفاع مقدس | حضور بیش از ۵۰ هزار مخاطب در اکران‌های مردمی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ راه‌یابی نمایش‌نامه «فتح‌نامه سلطان ماضی» اثر زنده‌یاد «سعید تشکری» به جشنواره ملی تئاتر اقتباس رونمایی از دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» | شهردار مشهد مقدس: حماسه دفاع مقدس باید توسط هنرمندان ما ثبت و ماندگار شود آغاز دومین دوره جشنواره ملی سرود فجر بسیج پوستر جدید فیلم سینمایی جوکر ۲ منتشر شد | اوج جنون در یک تصویر + عکس ممیزی عجیب‌وغریب برای فیلم «بی‌سروصدا» نگاهی به قسمت اول سریال «بازنده»
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم

  • کد خبر: ۲۹۰۷۴۹
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم و از هر فکر و ایده‌ای در این زمینه حمایت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در مراسم رونمایی از دیوارنگاره «از حماسه امروز تا حماسه فردا» گفت: گرامیداشت دفاع مقدس، فرصتی برای تجدید پیمان با افرادی است که جان خود را برای ایران فدا کردند

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست»، افزود: حتی یکی از لوازم و ابزار حفظ قرآن هم قرائت و کتابت قرآن بوده است.

ناصحی خاطرنشان کرد: تمدن ما مدیون هنرمندانی است که اندیشه‌های بلند الهی را در قالب آثار هنری خلق کرده‌اند برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: یکی از هنر‌هایی که به‌شدت مورد توجه و اقبال نسل جوان بوده و هست، هنر نقاشی است و امروز عزیزان هنرمند ما اثر پرارزشی را خلق کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: هنرمندان شهر ما، عمر خود را برای ترسیم چهره شهدا بر در و دیوار شهر صرف کرده‌ و اکنون چهره ۴۰ شهید را به‌زیبایی ترسیم کرده‌اند و انسان از داشتن چنین‌همشهریان هنرمندی به خود می‌بالد. ضمن اینکه نحوه طراحی به لحاظ فکر و ایده بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این آثار، تأثیر خود را بر روان جوانان گذاشته و آرزوی آن‌ها را شهادت قرار داده و اکثریت جوانان ایران آرزوی شهادت در سر می‌پرورانند.

ناصحی خاطرنشان کرد: وظیفه خود در شورای اسلامی شهر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌دانیم و از هر فکر و ایده‌ای در این زمینه حمایت می‌کنیم.

«آیین رونمایی از دیوارنگاره از حماسه دیروز تا حماسه امروز ویژه شهدای بی سیم چی» در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور خانواده معزز شهدا، شهردار مشهد مقدس، اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران شهری به انجام رسید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->