ویدئو | دومین پاتوق ایده و پژوهش باشگاه فیلم رویش (اهل روایت) در مشهد با حضور حبیب‌الله والی‌نژاد ضرورت تقویت نظارت بر صنعت چاپ و رفع چالش‌های اقتصادی کشور تأسیس موزه ملی چاپ، گام بزرگی در حفظ فرهنگ و تاریخ صنعت چاپ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: صنعت چاپ نقش بی‌بدیلی در توسعه نشر کتاب در سطح بین المللی دارد مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ خراسان رضوی برگزار شد سریال‌های جدید «تانک خورها» و «هشت‌پا» روی آنتن سیما می‌روند برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه «سانتوش» نماینده بریتانیا در راه اسکار بن استیلر سراغ فیلم کمدی «دینک» می رود تاکتیک‌های یک دیکتاتور | بررسی زمینه‌های ظهور قصاب بغداد با نگاهی به کتاب «صدام، از ظهور تا سقوطش» استقبال از فیلم «قلب رقه» در هفته دفاع مقدس | حضور بیش از ۵۰ هزار مخاطب در اکران‌های مردمی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ راه‌یابی نمایش‌نامه «فتح‌نامه سلطان ماضی» اثر زنده‌یاد «سعید تشکری» به جشنواره ملی تئاتر اقتباس رونمایی از دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» | شهردار مشهد مقدس: حماسه دفاع مقدس باید توسط هنرمندان ما ثبت و ماندگار شود آغاز دومین دوره جشنواره ملی سرود فجر بسیج پوستر جدید فیلم سینمایی جوکر ۲ منتشر شد | اوج جنون در یک تصویر + عکس ممیزی عجیب‌وغریب برای فیلم «بی‌سروصدا» نگاهی به قسمت اول سریال «بازنده»
سرخط خبرها

بن استیلر سراغ فیلم کمدی «دینک» می رود

  • کد خبر: ۲۹۰۷۷۶
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
بن استیلر سراغ فیلم کمدی «دینک» می رود
«بن استیلر» و کمپانی «رد اور فیلمز» برای تولید فیلم کمدی جدیدی به نام «دینک» همکاری خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بن استیلر» و کمپانی «رد اور فیلمز» برای تولید فیلم کمدی جدیدی به نام «دینک» با بازی «جیک جانسون»، «ماری استینبرگن» و «اد هریس» با «ریویولت» همکاری دیگری خواهد داشت. استیلر و «اندی رادیک» قهرمان سابق تنیس نقش‌های کوتاهی در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان فیلم درباره یک بازیکن تنیس حرفه‌ای با بازی جانسون است که برای نجات یک باشگاه بحران‌زده و معتبر شدن در نزد پدرش سعی می‌کند سوگند خود را زیر پا بگذارد و پیکل‌بال بازی کند.

«جاش گرینبام» کارگردان فیلم و «شان کلمنتس» نویسنده فیلمنامه است. فیلمبرداری پروژه از نوامبر امسال در لس‌آنجلس شروع می‌شود.

بازیگر «داج‌بال» و کمپانی «ریویولت» در فیلم «فندق‌شکن‌ها» به کارگردانی «دیوید گردن گرین» که به تازگی در جشنواره تورنتو اکران شده همکاری کرده بودند.

این فیلم با قراردادی هشت رقمی به هولو فروخته شد. گرینبام فیلم کمدی «بارب و استار به ویستا دل مار» می‌روند» و «ولگردها» را در کارنامه دارد.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->