ویدئو | دومین پاتوق ایده و پژوهش باشگاه فیلم رویش (اهل روایت) در مشهد با حضور حبیب‌الله والی‌نژاد ضرورت تقویت نظارت بر صنعت چاپ و رفع چالش‌های اقتصادی کشور تأسیس موزه ملی چاپ، گام بزرگی در حفظ فرهنگ و تاریخ صنعت چاپ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: صنعت چاپ نقش بی‌بدیلی در توسعه نشر کتاب در سطح بین المللی دارد مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ خراسان رضوی برگزار شد سریال‌های جدید «تانک خورها» و «هشت‌پا» روی آنتن سیما می‌روند برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه «سانتوش» نماینده بریتانیا در راه اسکار بن استیلر سراغ فیلم کمدی «دینک» می رود تاکتیک‌های یک دیکتاتور | بررسی زمینه‌های ظهور قصاب بغداد با نگاهی به کتاب «صدام، از ظهور تا سقوطش» استقبال از فیلم «قلب رقه» در هفته دفاع مقدس | حضور بیش از ۵۰ هزار مخاطب در اکران‌های مردمی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود در شورای شهر می‌دانیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ راه‌یابی نمایش‌نامه «فتح‌نامه سلطان ماضی» اثر زنده‌یاد «سعید تشکری» به جشنواره ملی تئاتر اقتباس رونمایی از دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» | شهردار مشهد مقدس: حماسه دفاع مقدس باید توسط هنرمندان ما ثبت و ماندگار شود آغاز دومین دوره جشنواره ملی سرود فجر بسیج پوستر جدید فیلم سینمایی جوکر ۲ منتشر شد | اوج جنون در یک تصویر + عکس ممیزی عجیب‌وغریب برای فیلم «بی‌سروصدا» نگاهی به قسمت اول سریال «بازنده»
سرخط خبرها

برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه

  • کد خبر: ۲۹۰۷۸۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه
انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از ۵ سال وقفه امروز، ۵ مهر ۱۴۰۳، به صورت الکترونیک برگزار شد.

مهدیه قمری| شهرآرانیوز؛ انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی، امروز (۵ مهر ۱۴۰۳) درحالی در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌رضا(ع) برگزار شد که نماینده مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در کنار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون هنری و سینمایی اداره کل و هنرمندان هنر‌های تجسمی حضور داشت.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این رویداد، از منتخبان این انتخابات خواست تا کار‌های برزمین‌مانده انجمن هنر‌های تجسمی را پیگیری کنند.

برنامه‌ریزی سطح ارتقای هنرمندان، توجه سازمان‌ها به هنر‌های تجسمی و... از جمله درخواست‌های دیگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از منتخبان بود.

برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خراسان رضوی پس از بعد از ۵ سال وقفه

خراسان رضوی می‌تواند الگوی دیگر استان‌ها در برگزاری انتخابات باشد

 نماینده مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این رویداد اظهار کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک علاوه بر کاهش هزینه‌ها، زمان رأی‌دادن را برای شرکت‌کننده کوتاه می‌کند.

محمدجواد بهرامی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و انجمن هنر‌های تجسمی این استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک موفق بوده‌اند، متذکر شد: به نظرم بقیه استان‌ها نیز می‌توانند این رویه را در برگزاری انتخابات انجمن‌های هنر‌های تجسمی خود عملیاتی کنند.

برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک

همچنین معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: امروز انتخابات این انجمن برای اولین بار به صورت الکترونیک برگزار شد.

جلیل سروری با اشاره به اینکه اقدامات برای برگزاری انتخابات این انجمن از چند ماه گذشته و در چند مرحله انجام شده است، بیان کرد: در مرحله اول، فراخوان اعلام و سه‎مرتبه این فراخوان تمدید شد. سپس ثبت‌نام از افراد انجام شد و در مرحله بعد، بررسی افراد صورت گرفت.

به گفته وی، ۲۹۵ نفر از اعضای انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی امروز، به ۲۲ نفر که ۱۷ نفر از آن‌ها کاندیدای هیئت‌مدیره و ۵ نفر دیگر کاندیدای بازرسی هستند، رأی دادند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: این انتخابات از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در حالی برگزار شد که تعداد افراد شرکت‌کننده در آن بیش از حد نصاب بود. البته براساس قانون، نیم ساعت نیز زمان انتخابات تمدید و شرکت‌کنندگان تا ساعت ۱۲ونیم امروز، امکان رأی‌دادن به کاندیدای مدنظر خود را پیدا کردند.

سروری ادامه داد: در نهایت، ۵ نفر برای هیئت‌مدیره، ۲ نفر علی‌البدل هیئت‌مدیره، یک نفر بازرس و یک نفر علی‌البدل بازرس در این انتخابات انتخاب شدند.

وی یکی از دلایل برگزاری الکترونیکی انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی استان را طولانی‌بودن مسیر محل زندگی برخی هنرمندان تا مشهد، عنوان کرد.

گفتنی است ۱۸۷ نفر در این انتخابات شرکت کردند که لاله خرازیان، حسن فقیهیشجاعی، علی فتح‌آبادی، هادی عزیزی‌فر و حسین قائمی‌کرمانی به عنوان هیئت‌مدیره و هادی دهقان‌پور و شبنم آزموده نیز به عنوان دو نفر علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند. همچنین حسن کلانتری به عنوان بازرس انجمن و یوسف قانونی‌فردی به عنوان علی‌البدل بازرس انتخاب شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->