رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

برند پرسپولیس ثبت شد

  • کد خبر: ۲۹۰۷۸۵
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
برند پرسپولیس ثبت شد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که نشان خود را ثبت کرده و اجازه سواستفاده از آن را نخواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به مصوبات هیات مدیره و دستور مدیرعامل در راستای حفظ منافع باشگاه، هواداران و سهامداران از تیرماه اقدامات قانونی و حقوقی برای ثبت عبارات «پرسپولیس» و «PERSEPOLIS» آغاز شد.

باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته نسبت به ثبت رسمی نام پرسپولیس و علامت تجاری و نشان پرسپولیس در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدام کرده بود.

در این ارتباط برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و فرار قانونی اقدامات برای ثبت عبارات مورد اشاره آغاز شد و اکنون گواهی‌نامه ثبت علامت برای عبارات «پرسپولیس» و «PERSEPOLIS» از مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک اخذ شده است.

طبق این گواهینامه، عبارات مذکور در هر ۴۴ طبقه تجاری به نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ثبت شد و استفاده از آنها هر گونه محصول و خدمات بدون اخذ مجوز‌های لازم از این شرکت غیر قانونی و دخل و تصرف در مال غیر خواهد بود.

این موضوع احتمالا روی صفحات هواداری پرسپولیس هم تاثیر خواهد گذاشت و آنها احتمالا امکان استفاده از نام باشگاه را نخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->