بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی
سرخط خبرها

هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا
بارسلونا به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش در بازی گذشته‌اش مقابل موناکو در لیگ قهرمانان اروپا با جریمه و محرومیت روبه‌رو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بارسایی‌ها در دیدار مقابل موناکو نخستین شکست خود در این فصل را تجربه کرد و به همین دلیل برخی از هواداران این تیم که در ورزشگاه موناکو حاضر شده بودند، بنری با مفاهیم نژادپرستانه و با نماد‌های نازیسم در اعتراض به هانسی فلیک، سرمربی آلمانی تیمشان نشان دادند.

بارسا به همین دلیل با ۱۰ هزار یورو جریمه نقدی و همچنین ممنوعیت حضور هوادارانش در بازی بعدی خارج از خانه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا برابر ستاره سرخ بلگراد محکوم شد.

این مجازات توسط یوفا به دلیل محرومیت تعلیقی بارسلونا به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش در فصل گذشته در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن صادر شد. این باشگاه فصل گذشته هم به رفتار نژادپرستانه، ایجاد خسارت و آتش بازی در داخل پارک دو پرنس محکوم شد که باعث جریمه ۳۲ هزار یورویی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->