زمان طولانی انتظار در تقاطع‌های شهری مشهد | بی‌نظمی در گردش دل‌هایی با آتش و عشق فعالیت رسمی آزمایشگاه حکمرانی قضایی به عنوان نخستین آزمایشگاه داده در نظام قضایی ایران تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر لزوم افزایش ۱۵ درصدی بودجه این وزارتخانه اطلاعیه آموزش‌وپرورش در خصوص رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی دبیری و آموزگاری گازگرفتگی عامل قتل ۲ فرزند یک خانواده در بولوار توس مشهد | اشتباهی به قیمت جان برای بیمار نشدن دانش آموزان در مدرسه چه کنیم؟ توصیه‌های مهم یک متخصص عفونی ویژگی سوش‌های جدید کرونا چیست؟ |افزایش بیماریهای تنفسی در فصل سرد سال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نرخ باروری در حدود ۱.۶ تثبیت شده است بیش از ۷۰۰۰ مدرسه عشایری در کل کشور وجود دارد | تحصیل ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایر در کشور ۲۴۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در نیشابور کشف و ضبط شد فاجعه‌ای که با معدل ۱۰.۹۸ دانش‌آموزان پایه دوازدهم آشکار شد | وضعیت فاجعه بار سواد دانش آموزان چرا با دیدن خمیازه کشیدن دیگران، خمیازه می‌کشیم؟ کمبود متخصص سرطان سروگردن کودکان روایت مادری که با بخشی از ارثیه خانواده سه مرد بدهکار را از زندان آزاد کرد آمادگی «اسکودا» برای همکاری برای طرح شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی نام ۲۴ پرستار ایرانی در فهرست نخبگان علمی جهان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) اطلاعیه آموزش و پرورش برای رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی معلمی (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چینی‌ها دیابت نوع ۱ را درمان کردند تعرض به دختر جوان توسط مدرس زبان انگلیسی
سرخط خبرها

۲۴۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در نیشابور کشف و ضبط شد

  • کد خبر: ۲۹۱۲۱۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
۲۴۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در نیشابور کشف و ضبط شد
سرپرست اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲ هزار و ۳۸۹ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای امسال تاکنون در نیشابور کشف و جمع آوری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، الهه کارگزار افزود: ارزش این اقلام آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شده بیش از ۷۲۵ میلیون ریال است که این محصولات از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: با حضور مشترک پلیس امنیت و قاچاق و کارشناسان آرایشی و بهداشتی و اصناف مربوطه، اصالت لوازم آرایشی و بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق از سطح عرضه جمع آوری می‌شود.

سرپرست اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۰۰ بازدید از اصناف انجام و بیشترین اقلام جمع آوری شده شامل ریمل، رژلب، لاک ناخن، کرم پودر و عطر، خط چشم و شامپو بوده است.

کارگزار با تاکید بر اهمیت سلامت و کیفیت کالا‌های آرایشی و بهداشتی و همچنین آگاه سازی شهروندان گرامی در خصوص الزام به دارا بودن برچسب اصالت افزود: شهروندان باید قبل از خرید محصولات به وجود برچسب اصالت کالا و کدپروانه بهداشتی توجه ویژه داشته باشند و با استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و آدرس الکترونیکی ttac.ir برای ردیابی و شناسایی کالای قاچاق و اطمینان از ورود و نظارت بر تولید و عرضه بهداشتی کالا اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از محصولات غیر مجاز به شماره تلفن ۴۳۳۵۲۳۱۲داخلی ۱۴۱ واحد آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی نیشابور واقع در امام خمینی ۲۷ رو به روی دبیرستان فهیما اعلام کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->