یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد سیدحسن نصرالله الگویی برای همه آزادی‌خواهان است سقط جنین به چه قیمتی؟ مجوزی برای فعالیت آتش‌نشانان زن در مشهد نداریم تغذیه نوزاد با شیرمادر به کاهش خطر آسم کمک می‌کند ویدئو | گریه‌های بی‌امان خبرنگار پرس‌تی‌وی بعد از شنیدن خبر شهادت سیّد حسن نصرالله ویدئو | واکنش نرجس سلیمانی به شهادت سیدحسن نصرالله مسجدی که برای بانوان اشتغال آفرید مرگ زن مشهدی زیر سوزن‌های طبی! شرافت بانوان فعال رسانه‌ای در میان سکوت دولت‌های غربی ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان همسر و فرزندان سیدحسن نصرالله را بیشتر بشناسیم | خانواده‌ای مبارز و شهادت طلب + تصاویر و ویدئو امروز دنیا، دنیای مقاومت است ویدئو | بغض سنگین گوینده خبر المیادین هنگام اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله گفتگو با بانوی نویسنده‌ای که بیش از ۶۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته است شهید هاشمی نژاد: انقلاب اسلامی، شأن پیشگامی به بانوان داد پادکست | پستوی مسجد جاده ابریشم شد اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» تمدید شد نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد
سرخط خبرها
امروز دنیا، دنیای مقاومت است

امروز دنیا، دنیای مقاومت است

  • کد خبر: ۲۹۱۲۳۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
امروز هر کدام از انسان‌های حق طلب و اهل جبهه مقاومت، مرکز ثقل زمین است و می‌تواند برای گام برداشتن در مسیر حق که مسیر پیروزی است شروع به حرکت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وقتی رسانه‌های عبری مدعی ترور شدند، رسانه‌های خودی یکی یکی آن را تکرار کردند، برخی دوستان نیز نگران بودند، اما من خودم را دلداری می‌دادم و می‌گفتم «نه... خدا کند که دروغ باشد.»

خبر قطعی وقتی ساعت حدود ۱۵:۳۰ دقیقه روز شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۳ به دستم رسید یک لحظه دنیا برایم ایستاد. هنوز هم در شوک این خبرم. شدم مثل این عزیز مرده‌ها که حرف رفتن را باور نمی‌کند و اشک نمی‌ریزد. بعد از آن هی کانال‌های خبری و غیر خبری که در صفحه‌های مجازی ام داشتم را بالا و پایین کردم شاید یکی تکذیب کند خبر شهادت را.

شهادت کسی که نقطه قوت حزب‌الله و جبهه مقاومت بود و هست. اما وقتی صفحه رسمی «سیّد» هم خبر را تایید می‌کند چه می‌توان گفت. از یک طرف در شوک رفتن بودم و از طرف دیگر به خودم نگاه می‌کردم.

به خودم که خداوند نیمچه قلمی به من عنایت کرده تا از درد‌ها و رنج‌ها و مسائل دنیا بنویسم. امروز هم دنیا، دنیای مقاومت است. دنیای مظلوم و ظالم است. دنیای دفاع از حق و انسانیت است و اگر قلمی که لطف و هدیه خداست را خرج آن نکنم دیگر هرچه بنویسم مگر فایده‌ای دارد. حداقل برای خودم رنگ و بویی ندارد.

یادم می‌آید استادی می‌گفت «خودتان را مرکز ثقل زمین بدانید و آن وقت کاری را انجام دهید.». امروز هر کدام از انسان‌های حق طلب و اهل جبهه مقاومت، مرکز ثقل زمین است و می‌تواند برای گام برداشتن در مسیر حق که مسیر پیروزی است شروع به حرکت کند.

هر کسی در هر جایی قدمی می‌تواند بردارد‌، بردارد و من با نوشتن همین چند خط و دفاع از جبهه مقاومت و بی تفاوت نبودن به کشتار‌های وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست شاید بتوانم قدمی هرچند کوچک بردارم و کاری برای روح «سیّد» عزیز و «حزب‌الله سرافراز» انجام دهم. امید که قبول حق افتد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.