پزشکیان در مراسم دریافت استوارنامه سفرای جدید ۶ کشور حضور یافت رئیس قوه قضائیه: پیوستن به صف رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه، خواسته میلیون ها انسان است سخنرانی شیخ نعیم قاسم؛ رهبر ما در مسیر، امام خامنه ای مدظله‌العالی بود + فیلم سخنرانی معاون دبیرکل حزب الله امروز انجام می‌شود (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان ارسال دومین نامه قالیباف به رئیس پارلمان لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله حزب‌الله، مبدأ تاریخ نوین مقاومت در لبنان | گذری کوتاه بر تاریخ شکل‌گیری حزب الله فرمانده کل ارتش در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت حکم اعدام دو سارق مسلح و عاملان شهادت مامور پلیس در خمین اجرا شد (۹ مهر ۱۴۰۳) پیش‌نویس اولیه برنامه توسعه دریامحور در دولت چهاردهم تدوین شد همایش تحول در پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان بر مبنای برنامه هفتم پیشرفت برگزار شد مهدی فضائلی: ترور شهید سیدحسن نصرالله، پایان تقابل با اسرائیل نیست وجود و شهادت سیدحسن منشأ خیر بود شهادت ۳۳ شهروند و ۹۷ زخمی در حمله رژیم اسرائیل به شرق لبنان تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی تهران حمله جدید اوکراین به نیروگاه اتمی ژاپوریژیا (۸ مهر ۱۴۰۳) اژه‌ای: تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها به‌ویژه انرژی را برعهده داریم منابع پزشکی: پیکر شهید سید حسن نصرالله سالم است حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده ۴ شهید و ۲۹ زخمی برجای گذاشت (۸ مهر ۱۴۰۳) عراقچی: خون سید حسن نصرالله نوید پیروزی حق بر باطل خواهد بود سرلشکر سلامی در منزل شهید نیلفروشان حضور یافت
سرخط خبرها

وجود و شهادت سیدحسن منشأ خیر بود

  • کد خبر: ۲۹۱۴۶۴
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
وجود و شهادت سیدحسن منشأ خیر بود
رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبل و بعد از شهادت سیدحسن نصرالله پیام‌های جداگانه‌ای صادر فرمودند که روح حاکم بر این پیام‌ها، ضمن تسلیت و تعزیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، رجز و حماسه به‌منظور تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی و حامیان آن بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبل و بعد از شهادت سیدحسن نصرا... پیام‌های جداگانه‌ای صادر فرمودند که روح حاکم بر این پیام‌ها، ضمن تسلیت و تعزیت شهادت دبیرکل حزب‌ا... لبنان، رجز و حماسه به‌منظور تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی و حامیان آن بود. بر‌همین‌اساس خط نورانی و مکتب مقاومت با رفتن مجاهدان این عرصه کور نخواهد شد، بلکه پرفروغ‌تر از گذشته خواهد بود و دل‌دادگان این جریان راه خود را توفنده و پرشتاب ادامه می‌دهند.

سیدحسن نصرا... قبل از شهادت یک کارآمدی و اثرگذاری داشت و بعد از شهادت یک کارآمدی دیگر. قطعا کارآمدی سید مقاومت بعد از شهادت بیشتر است. در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان، برخی مخالف‌خوانی‌ها وجود داشته، اما دربرابر اراده ملی برای دفع شر نظام سلطه بسیار ناچیز بوده است. بیش از یازده ماه است که در دنیا و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، راه‌پیمایی‌ها و تجمعات گسترده‌ای برگزار شده یا در حال برگزاری است؛ اما نباید همراهی‌نکردن حاکمان با مردم به کل عالم تعمیم داده شود. 

در حوزه تحولات منطقه و خاورمیانه نباید با شنیدن تعداد خبری محدود، تحلیل سطحی داشت؛ بلکه باید با صبر و رصد دقیق به تحلیلی جامع دست پیدا کرد. اگر چه رژیم خبیث صهیونیستی جنایات زیادی در غزه و لبنان مرتکب شده است، اما بحمدا... جبهه مقاومت در موضع ضعف نیست و دست آنها پر است و مقاومت دربرابر رژیم کودک‌کش اسرائیل ادامه دارد و به تناسب جنایت هولناکی که در لبنان مرتکب شده، پاسخ دریافت خواهد کرد. 

سیاست‌مداران ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی صریحا اعلام کرده‌اند که این نظام و انقلاب، ضد رژیم صهیونیستی است و این رژیم باید محو شود. مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را فریضه‌ای فوری، واجب و قطعی می‌دانند. بر‌همین‌اساس ارزشمندترین اقدام در شرایط کنونی همراه‌سازی جامعه، پاسخ به ابهامات، آگاه‌سازی، روشنگری و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اینکه جهاد مسیر پررهروی است که باید با نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین آن را هموار کرد. 

سیدحسن نصرا... با خدا معامله کرده بود، بر‌همین‌اساس در زمان تصدی مسئولیت دبیرکلی حزب‌ا... لبنان، همیشه از موضع قدرت وارد عمل می‌شد که این مهم از نقاط قوت سید مقاومت به شمار می‌رفت. صبر و بصیرت ما باید ارتقا پیدا کند تا در ادای تکلیف موفق باشیم. امیدواریم صبورانه از غم شهادت سیدحسن نصرا... بیرون بیاییم و با حسن عمل آحاد جامعه، زمینه نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->