تذکر جدی AFC به تیم های حاضر در مسابقات ملی و باشگاهی آسیا | شعار و شادی سیاسی ممنوع! مصدومان در راه بازگشت به بارسا خروج نام دمبله از فهرست پاری سن ژرمن تاریخ و ساعت دیدار بایرلورکوزن و میلان | روسونری درپی تمدید روز‌های خوب تعیین تکلیف AFC برای حریف هندی تراکتور مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا۲ | مورایس در راه آسیا تاریخ و ساعت دیدار آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن | حمله پولدار‌های پاریسی به خانه توپچی‌ها زیارت والیبالیست‌های مشهدی پیش از اعزام به ارومیه ورزشگاه تختی آماده میزبانی از بازی استقلال - النصر آخرین وضعیت مونت پس از مصدومیت وحشتناک گاریدو به دنبال شکستن طلسم آسیایی خشم سیمئونه از جنجال کورتوا در دربی مادرید خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود نکونام در برزخ جاسم بن حمد سرباز پرسپولیس گاریدو را راضی کرد بازیکن چادرملو قراردادش را فسخ کرد العملود در پرسپولیس فیکس شد راهکار پرسپولیس برای حفظ اورونوف پرسپولیسی‌ها منتظر محرومیت بیرانوند هستند
سرخط خبرها

مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم

  • کد خبر: ۲۹۱۵۶۳
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به اطلاعات و فیلم بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم، اما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران - استقلال تاجیکستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: هفته دوم مسابقات آسیایی و بازی خانگی مقابل هواداران‌مان است و همه انتظار کسب سه امتیاز را داریم.

وی در ادامه افزود: اخیرا لیگ‌های آسیایی سازماندهی بهتری پیدا کرده است و تیم‌های باکیفیتی در آن حضور دارند. تنها مشکل این است که اطلاعاتی از تیم استقلال تاجیکستان در اختیار نداریم، فقط می‌دانیم آنها از بازیکنان باکیفیتی از جمله برخی بازیکنان خارجی خوبی که در اختیار دارند، بهره می‌برند و بازی سختی خواهیم داشت، اما همه تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال راجع به اُفت این تیم در مسابقات اخیر خاطر نشان کرد: دلیل خاصی ندارد، فوتبال برد و باخت و مساوی دارد و هر روز در حال پیشرفت هستیم و بازیکنان جدید هم به هماهنگی بیشتری با تیم رسیده‌اند.

مورایس درباره جدال فردا و میزان شناخت‌شان از استقلال تاجیکستان گفت: فقط می‌دانیم تیم خوبی هستند و آماده برای رویارویی با آنها هستیم. در نهایت و در هنگام بازی مشخص می‌شود کدام تیم سطح آمادگی بیشتر و بهتری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->