نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ماموریت جدید درویش: تمدید قرارداد ارونوف درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس! امیری بازی با پاختاکور را از دست داد؟ ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی معرفی چند مربی کارنامه‌دار به شهریاری رایزنی حیدری برای بازگشت به نیمکت استقلال پخش زنده بازی النصر و الریان (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی السد و استقلال (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیم هندی در آستانه حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طارمی دوباره در ترکیب ثابت اینترمیلان گزارش درویش برای هیئت مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس!

  • کد خبر: ۲۹۱۶۳۶
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس!
بازگشت باقری به پرسپولیس بعید است اتفاق بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر بازگشت کریم باقری به پرسپولیس تقریبا دو هفته پیش بود که رسانه‌ای شد و این موضوع مطرح شد که احمد میرزایی یکی از اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه به دنبال مجوز برای بازگشت آقا کریم به نیمکت سرخپوشان است. اما حالا اخبار جدیدی در این زمینه به گوش می‌رسد. گویا رضا درویش به همراه افشین پیروانی چندان موافق بازگشت باقری به پرسپولیس نیستند و در این زمینه نیز سنگ‌اندازی‌هایی انجام داده‌اند.

حالا این مسئله چقدر واقعیت دارد مشخص نیست. ناگفته نماند پیش از این درویش مدعی شده بود که با بودن سیدجلال حسینی دیگر نیازی به باقری در کادرفنی تیمش نبود. از طرفی خود باقری نیز در مراسم تولدش از پیروانی دعوت نکرده بود تا مشخص شود خیلی دل خوشی از او ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->