خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | شاهکار طارمی ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد ویدئو خلاصه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده

  • کد خبر: ۲۹۱۹۷۳
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده
سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال قصد دارد در مرحله اول اقدامات خود دست به اصلاحاتی در ساختار دفاعی استقلال بزند. استقلال در ۷ بازی ۹ گل دریافت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست استقلال مقابل السد قطر جواد نکونام را به انتهای خط مربیگری در استقلال رساند. شاید اگر او موفق می‌شد با استقلال مقابل السد به برتری برسد، سرنوشت دیگری برایش رقم می‌خورد و مدیران استقلال باز هم به او فرصت می‌دادند، اما شکست تلخ در قطر منجر به پایان همکاری او با استقللال گردید.

با جدایی نکونام از استقلال مدیران این باشگاه وارد نشست فوری شدند تا سرمربی موقت را انتخاب کنند که بعد از صحبت‌های مقدماتی که از پیش با سهراب بختیاری زاده شده بود، این گزینه به باشگاه استقلال رفت و با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسید.

حضور بختیاری‌زاده در باشگاه استقلال به گفته مقامات این باشگاه موقت است، اما پر واضح است که اگر بختیاری‌زاده نتایج مطلوبی در هفته‌های پیش رو بگیرد، ماندنش در این باشگاه تمدید خواهد شد.


اما بختیاری‌زاده چه اهدافی دارد؟ طبق شنیده‌ها سهراب قصد دارد ابتدا اقدام به اصلاح ساختار دفاعی استقلال کند. او که سال‌ها در این پست بازی کرده و شناخت کافی از استقرار بازیکنان در این خط دارد به دنبال ابتکارات تازه‌ای است تا میزان گل‌های خورده استقلال را کاهش دهد.

گفته می‌شود به احتمال زیاد بختیاری‌زاده از سیستم ۳ دفاع متمرکز استفاده خواهد کرد و به مرادمند، سلیمی و فلاح بازی خواهد داد. ظاهرا او قصد دارد سیلوا را نیمکت نشین کند و از این بازیکنان در بازی با هوادار استفاده کند.

اینکه تغییرات آتی از سوی سرمربی موقت استقلال تا چه اندازه در پیشبرد اهداف میان مدت اثر خواهد گذاشت، روشن نیست، اما به نظر می‌رسد با توجه به شناخت و اشرافی که بختیاری‌زاده از سیستم دفاعی دارد بتواند به وضعیت دفاعی استقلال سروسامان دهد.

استقلال در فصل جاری هرگز عملکرد مطلوبی در بخش دفاعی نداشته است و در ۷ بازی لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا ۹ گل دریافت کرده که میانگین بیش از یک گل در هر بازی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->