افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل‌آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن ویدئو | پایان مهر، سررسید تسویه دولت با گندم‌کاران
سرخط خبرها

افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۳۴۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳)
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تاجیکستان گفت: افزایش نرخ دلار به دلیل تنش‌های سیاسی موقتی است و مثل دفعات قبل فروکش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین روشنک؛ رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تاجیکستان با اشاره به حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی به ایسنا گفت: درگیری‌های سیاسی بین ایران و رژیم صهیونیستی هیچ اثر پایداری روی اقتصاد نمی‌گذارد؛ چون این درگیری‌ها به امروز اختصاص ندارد و سالیان طولانی است که شاهد چنین فعالیت‌هایی هستیم.

وی افزود: اختلاف بین ایران و رژیم صهیونیستی موضوع تازه‌ای نیست، بنابراین کسانی که به خاطر این مسئله اقدام به خرید ارز و طلا و سکه کنند متضرر خواهند شد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تاجیکستان با اشاره به این موضوع که جنگی در کار نیست که بخواهد اقتصاد و بازار‌های مالی مانند ارز را بهم بریزد، تصریح کرد: حتی در صورت ادامه دار بودن درگیری‌های موشکی باید بگوییم که بودجه دفاعی ربطی به بودجه کشور ندارد و برای آن برنامه ریزی جداگانه‌ای صورت می‌گیرد. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی منجر به جنگ نمی‌شود و آمریکا می‌داند که اگر با ایران وارد درگیری شود پایگاه‌های مختلفی که در سایر کشور‌های منطقه دارد مورد حمله واقع می‌شود؛ بنابراین این درگیری ادامه ندارد و اثر بلندمدتی بر اقتصاد نخواهد گذاشت.

روشنک با تاکید بر اینکه درگیری‌های سیاسی از جمله عملیات وعده صادق ۲ ربطی به اقتصاد ندارد و نمی‌تواند اثری بلند مدت بر بازار‌های مالی مانند ارز بگذارد، اضافه کرد: رهبر انقلاب در زمان شهادت اسماعیل هنیه خویشتن‌داری کرد؛ اما رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام اقدام به ترور سید حسن نصرالله کرد، به همین منظور ایران نیز پاسخی کوبنده به این رژیم داد، همچنین باید بگوییم که مشابه این اتفاق سیاسی جندین مرتبه در یکسال گذشته و از آغاز عملیات طوفان الاقصی رخ داده؛ اما خوشبختانه نرخ دلار با هر شوک سیاسی نوسانی اندکی داشت و با گذشت زمان به کانال قبلی خود بازمی‌گشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->